Newsy
Recenzje
Darmowe gry
Publicystyka
Sprzęt
#Wywiad
#Wywiad
Wróć do góry
17 maj 2018
Bartosz Stodolny
„Nie wiedziałem w ogóle, że Boguś grał to wcześniej!”. Polski Kratos, Artur Dziurman, opowiada o nagraniach do God of War
26 mar 2018
Krzysztof Kempski
Z okazji 20‑lecia studia, CEO Level-5 zdradza nieco planów na przyszłość
18 lut 2018
Bartosz Stodolny
"Każda gra jest polityczna". Wywiad z Jordi de Paco, designerem, programistą, reżyserem i scenarzystą The Red Strings Club
31 sie 2017
Paweł Olszewski
„Jeśli chcesz uderzyć do szerszej publiczności, to raczej nie umieszczasz akcji gry na jakimś zadupiu w Polsce.” – wywiad z twórcami Darkwood
18 sie 2017
Paweł Olszewski
Kontrolowana wolność - wywiad ze Steve’em Gaynorem, twórcą Tacomy i Gone Home
26 maj 2017
Paweł Olszewski
Sam Lake dla Polygamii: "Chciałbym zrobić coś więcej w temacie Alana Wake’a"
28 mar 2017
Paweł Olszewski
„Gry wymagają nauki”. Rozmowa z Michałem Staniszewskim, twórcą Bound i Datury
7 mar 2017
Paweł Olszewski
„Wiem, że nie będzie nam łatwo”. Rozmowa z Wojciechem Pazdurem o Get Even, fotogrametrii i konkurowaniu z największymi
3 mar 2017
Paweł Olszewski
10 pytań do Tate Multimedia. Jednego z pierwszych polskich deweloperów, który tworzy gry na Nintendo Switch
21 gru 2016
Dominik Gąska
"Nie popełnimy błędu Planescape’a." Wywiad z głównym projektantem Torment: Tides of Numenera
Następna strona