„Jako Hyper nigdy nie próbowaliśmy ścigać się z Internetem. Chcieliśmy pokazywać coś, czego w Internecie nie było” - mówi Tomasz Kreczmar

Dziennikarz branżowy z wieloletnim doświadczeniem, ojciec świętej pamięci Hypera, wciąż aktywny, publikujący w różnych miejscach autor i poszukujący kolejnych wyzwań na niwie gier wideo. Jak skończył Hyper, dlaczego tak się stało, a także o wielu innych sprawach opowiada sam Tomasz Kreczmar.

„Jako Hyper nigdy nie próbowaliśmy ścigać się z Internetem. Chcieliśmy pokazywać coś, czego w Internecie nie było” - mówi Tomasz Kreczmar
marcindmjqtx

20.02.2015 | aktual.: 05.01.2016 15:16

Razem z Adrianem (Palmą, dawnym współpracownikiem Polygamii) wpadliśmy niedawno na pomysł wskrzeszenia serii wywiadów audio z osobami związanymi, w ten czy inny sposób, ze światem gier wideo zapoczątkowanej przez Adriana przed kilkoma miesiącami. Choć growych podcastów jako takich w Polsce istnieje wiele, uznaliśmy, że ten rodzaj nagrania będzie się na ich tle wyróżniał i jest to coś, czego polska branża potrzebuje. Gry stanowią bowiem integralną część życia licznych, niezwykle interesujących, inspirujących, wyjątkowych osób i wydaje nam się, że warto by ich sylwetki poznało jak najwięcej graczy. Naszym pierwszym gościem został Tomasz Kreczmar, legenda branży i wieloletni szef jedynej polskiej telewizji o grach, Hypera.

Jak nasz gość wspomina długie lata spędzone w stacji? Dlaczego Hyper tak skończył? Jak mało brakowało do stworzenia osobnego, całodobowego kanału? Jak wyglądała produkcja telewizyjna od zaplecza i dlaczego relacje z imprez growych były z początku totalną partyzantką? Na te i wiele innych pytań, nie tylko związanych z Hyperem, znajdziecie odpowiedzi poniżej. Dajcie znać, jak Wam się podobało. Jeśli odzew okaże się pozytywny, drugi odcinek już na Was czeka.

PS Tak jak wspomnieliśmy w nagraniu, nie chcemy póki co myśleć o dalekosiężnych planach i o tym, jak możemy rozwijać ten cykl w przyszłości. Wolimy dowiedzieć się, jak Wam się podoba ten konkretny odcinek, co poszło w nim nie tak i co możemy poprawić. Wiemy już na przykład, że jakość audio jest prawdopodobnie niezadowalająca. Wszelkie uwagi, komentarze i sugestie przyjmiemy z otwartymi ramionami.

PS2 Plik możecie bez problemu pobrać na własny dysk i odtwarzać gdzie tylko chcecie, w prawym górnym rogu odtwarzacza znajduje się odpowiednia ikonka. Gdyby okazało się, że już jej nie ma (ograniczenia darmowego Soundcloud) to klikajcie ten link.

Adrian Palma i Oskar Śniegowski

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościwywiadhyper
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.