Dwóch i Ten Trzeci #9 - Maciej Miąsik. "Zawsze mówimy o tych, którym się udało, zapominając o setkach, którzy polegli".
Legenda polskiego gamedevu, twórca Electro Body, Fire Fight, Schizm: MJ, Robbo, pierwszy Polak, którego grę wydało EA, pełnił jedną z najważniejszych funkcji w procesie produkcji pierwszego Wiedźmina, pomysłodawca i dyrektor GameDev School. Przed Wami Maciej Miąsik.
12.07.2015 | aktual.: 21.12.2015 12:34
Wakacje w pełni, ale my nie zwalniamy tempa. Wręcz przeciwnie, przyśpieszamy i kolejny odcinek trafia do Was już dzisiaj. Epizod wyjątkowy, bo udało nam się porozmawiać z osobą, która miała bezpośredni wpływ na rozwój całej branży, budując fundamenty, na których inni mogą teraz dokładać swoje "cegiełki".
Maciej Miąsik, twórca kultowego Electro Body, opowiedział nam m.in.: o swoich początkach przygody z tworzeniem gier, co spowodowało, że nie zaczął od 8-bitowych komputerów, jak produkowało się gry w ubiegłym stuleciu, dlaczego opuścił CD Projekt RED i dlaczego rynek mobilny to nie do końca takie eldorado, za jaki wszyscy go uważają. But wait! There's more! To zaledwie kilka pytań, które mieliśmy przyjemność zadać w trakcie naszej prawie dwugodzinnej rozmowy.
Jeśli chcielibyście usłyszeć w podcaście konkretną osobę - twórcę gier, dziennikarza growego, przedstawiciela studia, e-sportowca czy kogokolwiek z branży gier - dajcie znać. Ewentualnie pytania do niej również będą mile widziane.
Chcecie być na bieżąco ze wszystkim, co dzieje się wokół naszego podcastu? Nic prostszego, wystarczy polubić nasz profil na Facebooku i zasubskrybować nasz kanał na YouTube. Chcielibyście skontaktować się z nami mailowo? Piszcie na: dwochitentrzeci@gmail.com
[Siedziałem na lotnisku w Dubaju. Czekałem na samolot do Tokio. Jakiś facet w czarnym garniturze i okularach przeciwsłonecznych podszedł do mnie i zapytał gdzie rosną najlepsze kasztany. Odruchowo odpowiedziałem, że na placu Pigalle. Podał mi neseser i pobiegł w kierunku wyjścia. Tak było.]
Oskar Śniegowski i Adrian Palma