Dwóch i Ten Trzeci #18 - Michał Wikliński i Tomasz Wikliński. Najsławniejsi bracia polskiej branży gier?

Aż trudno w to uwierzyć, ale od ostatniego odcinka Dwóch i Tego Trzeciego minęły już prawie dwa miesiące. Na szczęście wreszcie udało nam się pokonać wszelkie przeszkody, które pojawiały się ostatnio na drodze naszego podcastu i mamy nadzieję, że tym epizodem powrócimy do dwutygodniowego cyklu publikacji.

Dwóch i Ten Trzeci #18 - Michał Wikliński i Tomasz Wikliński. Najsławniejsi bracia polskiej branży gier?
marcindmjqtx

22.11.2015 | aktual.: 21.12.2015 12:21

A kogo gościmy w 18. epizodzie? Gościmy nie jedną, a dwie osoby, w dodatku braci. Braci Wiklińskich, którzy parę lat temu stworzyli nieaktywny już niestety portal Dubscore.pl. Dodatkowo, Michała (się masz SirMike!) kojarzyć możecie z jednego z czołowych polskich podcastów o grach - Forumogadki - Tomasz natomiast to były członek innego podcastu, Input Lag, pracujący aktualnie jako specjalista od wideo w Techlandzie. Czego to my nie poruszyliśmy w tej rozmowie? Były wszystkie wymienione aktywności braci i parę innych kwestii. Trzeba otwarcie powiedzieć, rozmowa z Michałem i Tomkiem kleiła nam się tak dobrze, że 18. odcinek Dwóch i Tego Trzeciego to jak na razie najdłuższy epizod w naszej historii! Dwie i półgodziny najlepszego towaru w mieście.

Jeżeli z YouTubem Wam nie po drodze, to...

Jesteśmy również na iTunes!

Jeśli chcielibyście usłyszeć w podcaście konkretną osobę - twórcę gier, dziennikarza growego, przedstawiciela studia, e-sportowca czy kogokolwiek z branży gier - dajcie znać. Ewentualnie pytania do niej również będą mile widziane.

Chcecie być na bieżąco ze wszystkim, co dzieje się wokół naszego podcastu? Nic prostszego, wystarczy polubić nasz profil na Facebooku i zasubskrybować nasz kanał na YouTube. Chcielibyście skontaktować się z nami mailowo? Piszcie na: dwochitentrzeci@gmail.com

[Źródło: powstaje]

Oskar Śniegowski i Adrian Palma

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.