Dwóch i Ten Trzeci #11 - Tomasz Tomaszewski. Czy Koale też crunchują?

Ostatnie lata to świetny okres dla polskiego gamedev'u. Wiele ekip odnosi międzynarodowe sukcesy i zdobywa grono wiernych fanów. Jednym ze studiów, które niewątpliwie należy do tej grupy jest Crunching Koalas.

Dwóch i Ten Trzeci #11 - Tomasz Tomaszewski. Czy Koale też crunchują?
marcindmjqtx

Mała, pięcioosobowa ekipa, której pierwszą produkcja jest Mousecraft. Wyjątkowe połączenie Tetrisa i Lemmingów, które swoją premierę miało trochę ponad rok temu. Jeżeli śledzicie kolejne paczki z serii Humble Bundle, to z pewnością zetknęliście się z tą produkcją, gdyż pojawiła się w jednym z ostatnich zestawów.

Do naszego wirtualnego studia zaprosiliśmy Tomasza Tomaszewskiego, jednego ze współzałożycieli Crunching Koalas. Rozmawialiśmy między innymi o tym, jak trudno wkręcić się w ten biznes, znaleźć pierwsze zlecenia, wydać grę i radzić sobie z recenzentami, którzy nie lubią swojej pracy.

Jeśli chcielibyście usłyszeć w podcaście konkretną osobę - twórcę gier, dziennikarza growego, przedstawiciela studia, e-sportowca czy kogokolwiek z branży gier - dajcie znać. Ewentualnie pytania do niej również będą mile widziane.

Chcecie być na bieżąco ze wszystkim, co dzieje się wokół naszego podcastu? Nic prostszego, wystarczy polubić nasz profil na Facebooku i zasubskrybować nasz kanał na YouTube. Chcielibyście skontaktować się z nami mailowo? Piszcie na: dwochitentrzeci@gmail.com

[Przez cały rok podlewałem pestkę arbuza, bo chciałem wyhodować najlepszego arbuza na świecie. Urósł ogromny. Miał prawie pół metra średnicy. Okazało się, że to magiczny arbuz, który spełnia życzenia. Poprosiłem go o dysk SDD. Dostałem wypasiony model 512GB, ale sam arbuz zniknął. Wyparował. Na dysku znalazłem plik mp3. Właśnie go słuchacie.]

Oskar Śniegowski i Adrian Palma

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.