Dwóch i Ten Trzeci #3 - Konrad Rawiński

Nowy odcinek podcastu zaliczył tygodniowy poślizg, ale wreszcie oddajemy go do Waszej dyspozycji. Dowiecie się z niego co nieco między innymi o czołgach w ujęciu e-sportowym, realiach pracy PR-owca w branży gier wideo czy roli mediów w życiu graczy.

Dwóch i Ten Trzeci #3 - Konrad Rawiński
marcindmjqtx

24.04.2015 | aktual.: 15.01.2016 14:50

Deszcze niespokojne potargały sad, a my na tej wojnie ładnych parę lat.

Jeżeli nasz wywiad jest ściśle powiązany z World of Tanks, to inaczej nie mogliśmy tego zacząć. W już trzecim odcinku naszych rozmów ze znaczącymi osobistościami polskiej branży gier, spotkaliśmy się z Konradem Rawińskim, byłym pracownikiem Cenegi i CD Projektu, a obecnie naczelnym PR-owcem Wargamingu na Polskę (twórcy World of Tanks/Warplanes/Warships). Wywiad w idealnym momencie, bo już jutro startują w Warszawie finały mistrzostw świata w World of Tanks. Jeżeli chcecie dowiedzieć się jak wyglądały przygotowania do tej imprezy, ilu ludzi pomagało ją stworzyć, jakie atrakcje na Was czekają, a z drugiej części nagrania poznać życie zawodowe Konrada jako PR-owca, to zapraszamy.

Jeśli chcielibyście usłyszeć w podcaście konkretną osobę - twórcę gier, dziennikarza growego, przedstawiciela studia, e-sportowca czy kogokolwiek z branży gier - dajcie znać. Ewentualnie pytania do niej również będą mile widziane.

Chcecie być na bieżąco ze wszystkim, co dzieje się wokół naszego podcastu? Nic prostszego, wystarczy polubić nasz profil na Facebooku i zasubskrybować nasz kanał na YouTube.

Chcielibyście skontaktować się z nami mailowo? Piszcie na: dwochitentrzeci@gmail.com

[Źródło: Usłyszałem pukanie do drzwi. Spodziewałem się kuriera, więc szybko podbiegłem je otworzyć. Na wycieraczce leżała tylko pamięć flash, przed domem nikogo nie było]

Oskar Śniegowski i Adrian Palma

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.