VIA opublikowała nową mapę do gry DOOM 3 i demo mierzące wydajność w trybie wielu graczy

Materiały prasowe

13.06.2005 10:52, aktual.: 02.07.2009 05:57

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

VIA Technologies, Inc, wiodący innowator i producent układów scalonych oraz rozwiązań dla platformy PC opublikowała dziś viavga_d3_bench, kompaktową mapę do gry wieloosobowej w DOOM 3, pełną detali geometrycznych i imponujących efektów świetlnych, służącą do testowania wydajności zaawansowanych platform PC.

Mapę, opracowaną od podstaw pod kątem wymuszenia najwyższej mocy obliczeniowej z najwydajniejszych obecnie komputerów osobistych, opracował znany twórca map Josh ‘b0rg’ Holmes, autor oficjalnej strony internetowej VIA poświęconej grom - VIA Gamers Arena. Mapa daje wgląd w możliwości przyszłych gier, które będą oparte na najbardziej obecnie zaawansowanym technologicznie algorytmie graficznym, zastosowanym w grze DOOM 3 na platformę PC. Wieloosobowa sekwencja demo jest mniej więcej dwukrotnie bardziej wymagająca, niż standardowa sekwencja demo z udziałem jednego gracza, dołączona do gry DOOM 3. Mapa przeznaczona jest dla rozgrywki w trybie deathmatch dla 2-4 graczy, a jej płynne wyświetlanie wymaga systemu o imponującej wydajności, np. opartego na najnowszym chipsecie VIA serii K8 lub PT.

Chciałem stworzyć niezwykle wymagającą mapę do gry wieloosobowej, aby wycisnąć wszystko z technologii DOOM 3 i pokazać, na co naprawdę stać ten potężny algorytm,” powiedział Josh Holmes, autor strony VIA Gamers Arena. “Jestem zadowolony z osiągniętego rezultatu – wypełniłem mapę wszystkimi możliwymi wizualnymi ozdobnikami, stosując jednocześnie wszystkie znane mi sztuczki optymalizujące, aby stworzyć wyjątkowe narzędzie porównawcze, które stanie się miarą wydajności obsługi algorytmu graficznego DOOM 3 na długi czas."

Mapa viavga_d3_bench wykorzystuje oryginalne elementy graficzne z gry DOOM 3 oraz kilka specjalnie zaprojektowanych źródeł światła. Jest w niej szereg małych i dużych pomieszczeń, zaprojektowanych z obfitym wykorzystaniem efektów wizualnych i siatek. Każdy obszar jest mocno oświetlony licznymi punktowymi i projekcyjnymi źródłami światła. Mapa wykorzystuje też szereg efektów specjalnych, takich jak tłukące szkło i elementy oświetlenia, powierzchnie lustrzane, wybuchające zbiorniki z gazem i beczki z paliwem, windy, pułapki i udostępnia równomiernie rozmieszczoną broń, amunicję, pancerze i apteczki.

Mapa viavga_d3_bench umożliwia rozgrywkę w trybie pojedynku, free for all oraz zespołowego deathmatchu. Ściągnąć można również standardową sekwencję demo z udziałem wielu graczy dla pomiaru wydajności systemu. Aby uruchomić sekwencję demo należy zapoznać się z załączoną instrukcją.

Więcej informacji, galerię zdjęć oraz odnośnik do ściągnięcia mapy viavga_d3_bench i sekwencji demo znajdziecie na stronie VIA Gamers Arena.

Inne mapy autorstwa Josha Holmesa znajdują się na stronie VIA Gamers Arena.

Źródło artykułu:WP Gry
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)