Cyberpunk 2077 2.0 to magnes na graczy. Liczby widać na Steamie

Cyberpunk 2077 jak wino - im starszy, tym lepszy. Tak dużej aktualizacji gry jeszcze nie było. W pełni darmowy patch 2.0 to bezapelacyjny powiew świeżości. Takiej frekwencji Night City nie widziało od dawna.

Cyberpunk 2077 przeżywa drugą młodość
Cyberpunk 2077 przeżywa drugą młodość
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

25.09.2023 08:55

Cyberpunk 2077 wraca na gamingowe salony, a liczby doskonale widać na Steamie. Możemy na spokojnie podsumować miniony weekend (22.09 - 24.09), czyli okres, w którym gracze nie próżnują i oddają się wirtualnej rozrywce. Wielu z nich wybrało właśnie dzieło CD Projekt Red. Kłaniają się dwa konkretne powody.

Po pierwsze: otrzymaliśmy ogromną i w pełni darmową aktualizację 2.0, która w znacznym stopniu poprawia komfort rozgrywki. Po drugie: dosłownie za chwilę - bo 26 września - debiutuje DLC zatytułowane Cyberpunk 2077: Widmo Wolności (PC, PS5, Series X|S). W naszej recenzji DLC wystawiliśmy pozytywną ocenę, a swoich spostrzeżeniach nie jesteśmy osamotnieni, co udowadnia odzew branży i dotychczasowa średnia ocen.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Cyberpunk 2077 rozbija bank na Steamie. Liczby mówią same za siebie

Spójrzmy na to, jak wyglądała frekwencja na Steamie w miniony weekend. Cyberpunk 2077 zdołał przyciągnąć w kulminacyjnym momencie ponad 169 tys. graczy jednocześnie (dane SteamDB). Szczyt aktywności przypadł na niedzielę 24 września. W momencie pisania tych słów tytuł na Steamie ogrywa ponad 79 tys. graczy jednocześnie.

To lepiej niż w ubiegłym roku, kiedy byliśmy świadkami wzmożonej aktywności graczy, którzy to rzucili się do Night City za sprawą premiery serialu Cyberpunk: Edgerunners. Wtedy rekord aktywności na Steamie wynosił nieco ponad 136 tys. graczy jednocześnie. Pytanie brzmi, czy jutrzejsza premiera DLC poprawi ten wynik?

Cyberpunk 2077: Widmo wolności tuż za rogiem

Odpowiadając na postawione pytanie: niewykluczone, że jutrzejsza premiera DLC do Cyberpunk 2077 pobije ten rekord, ale pamiętajmy, że szczyt aktywności graczy najczęściej przypada w weekend.

Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.