Nicolas planuje wydanie planszówki i gry na iPhone
Nicolas Games planuje produkować nie tylko gry na komputery i konsole. W planach spółki jest też planszówka oraz gra na iPhone i Androida "Hunter".
Oczywiście firma nie zapomina też o swojej ostatniej produkcji - Afterfall: InSanity. W przygotowaniu jest "kluczowa" poprawka. Co w niej będzie, oraz stan zaawansowania prac możecie zobaczyć poniżej.
- Nowy dynamiczny system walki - w trakcie testów
- Poprawione cut-sceny (praca kamery, udźwiękowienie, animacje) - wykonano 60%
- Większa ilość efektów psychozy (Fearlock) - wykonano
- Poprawiona mimika twarzy/ruchów oczu - wykonano 70%
- Poprawione animacje postaci - wykonano 60%
- Poprawione udźwiękowienie otoczenia i postaci - wykonano 50%
- Poprawa wydajności/optymalizacja - wykonano 70%
- Nowa broń - wykonano
- Zmieniono i dodano punkty zapisu automatycznego - wykonano
- Dodane nowe warianty zachowań AI - przełożono do następnej poprawki
- Nowe efekty świetlne/specjalne - wykonano
- Nowy balans rozgrywki oraz prowadzenia fabuły - w trakcie testów
- Poprawki techniczne i gameplayowe - w trakcie testów
Wersja konsolowa na konsolę Xboks 360 Afterfalla jest w pełni grywalna i trwają prace nad przygotowaniem pierwszej wersji do wysłania do certyfikacji do Microsoftu. Prace optymalizacyjne obejmują głównie sferę grafiki i wczytywania się poszczególnych elementów gry. Planowany termin wysyłki do czerwiec tego roku. Premiera to 3 lub 4 kwartał tego roku, oczywiście jeżeli gra przejdzie certyfikację.
A to nie wszystko. W 2 kwartale tego roku w planach jest przygotowanie gry planszowej (zapewne w uniwersum Afterfall), i rozpoczęcie preprodukcji gry na iOS/Android - Hunter.
Piotr Gnyp