American McGee's Alice

Hubert Kowalski

06.12.2003 02:55

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

American McGee's Alice

VILLAGE OF THHE DOOMEDBiegnij do przodu. Weź rozbieg i przeskocz nad parą. Po drugiej stronie biegnij korytarzem. Na końcu zabierz nóż. Leć dalej. Wskocz tam gdzie siedzi kot. Wbiegnij na górę i skocz na półkę z wejściem (napis - Yur Mine)

Przeskocz po dwóch linach na drugą stronę. Biegnij korytarzem do wózka. Zabierz karty. Otwórz drzwi. Wbignij so sali. Zabierz przedmiot (czacha) i leć na górę. Przejdź przez portal. Przeskocz na liną. Z niej na pomost. Wejdź do portalu.

FORTRESS OF DOORSWejdź przez dziurę w murze I po blokach wespnij się na mur. pozbieraj co się da i zeskocz na dół. Wejdź w bramę - zrób to od strony domu. Wbiegnij na górę. Następnie przepraw się na drugą stronę do portalu. Biegnij w prawo, lewo, prosto do muru i w prawo. Otwórz drzwi. Przebiegnij do portalu. Przestaw wajchę i zbiegnij na dół. Tu przestaw wajchy w kolejności - jako I z prawej, II z lewej i jako trzecią przestaw środkową. Wejdź na górę i po kawałkach podłogi przejdź na drugą stronę (pojawiają się kiedy stoisz na krawędzi). Wbiegnij w portal.

Po kawałkach podłogi wskocz na górę - wejdź do portalu. Otwórz drzwi z prawej strony i wejdź w portal. Obiegnij domek i wskocz do środka przez okno. Wbiegnij na górę i po kominku przeskocz po laskę. Zeskocz na dół i przejdź przez drzwi na lewo od kominka. Pogadaj z krasnalem. Wyjdź spowrotem. Wbiegnij na górę i przejdź przez podwójne drzwi. Skręć w lewo. Na dole w bibliotece walnij książkę. Potem wejdź na schodki przy kolumnie. Skręć w lewo i wejdź na górę po książkach. Walnij księgę. Zejdź na dół. Biegnij teraz na drugą stronę. Wejdź po książkach na górę. Walnij kolejną knigę. Wejdź do windy. Walnij następną książkę. Teraz skacząc po księgach przeskocz do niszy. Popchnij księgę. Zeskocz na dół i obejrzyj książkę.

Otwórz drzwi po lewej. Zejdź na dół. Przeskocz po kości. Wróć spowrotem. Otwórz następne drzwi na parterze. Wejdź na podwyższenie i przestaw wajchę. Wysuną się schody. Wejdź po nich na rozwaloną belkę. Podejdź do krasnala. Po rozmowie zeskocz na dół. Rozwal trzy potwory. Wróć do schodów. Wejdź na piętro. Otwórz drzwi. Następne również. Obroń krasnala. Weź wywar. Wyjdź i skręć w prawo. Ponownie skręć w prawo. Przejdź do kolejnego pokoju. Podejdź do Poppy Seeds. Weź to co wyrośnie. Wróć do laboratorium. Weź gwiazdę i wywar ze stołu. Wejdź w portal. Wróć do biblioteki. Wejdź na ruchome schody. Skręć w lewo. Wejdź po książkach. Otwórz drzwi z napisem Observatory. Wbiegnij na górę. Spójrz przez teleskop.

VALE OF TEARSPrzeskocz przepaść i leć do góry. Omiń trzy kamienie (pierwszy przeczekaj, przed drugim schowaj się w wodzie, trzeci również przeczekaj). Na górze załatw mrówy i biegnij wzdłuż strumienia. Podejdź do zapłakanego stwora. Wskocz na liść. Po drodze wskocz na korzeń i znowu na liść. Po wodospadzie wyjdź na brzeg. Rozwal mrówy i przeskocz po zielsku na liść. Płyń dalej. Przeskocz kolejny korzeń. Potem przed wielkim wodospadem skocz na ziemię i zbiegnij przy skale na dół. Wskocz na kolejny liść. Przeskocz korzeń. Płyń dalej. Przed kolejnym wodospadem wskocz na linę. Z niej przeskocz na ścieżkę. Biegnij w prawo i wskocz na liść. Potem biegnij w dół, cały czas przed siebie. Przeskocz po zielskach na korzeń. Wejdź na korzeń i z niego na następny liść. Z liścia skocz na "plażę". Leć dalej. Rozwal mrówy i grzyba. Biegnij w górę. Potem w dół. Skocz na liść. Z niego przeskocz na korzeń. Idź do domku. Załatw królową. Następnie płyń cały czas za żółwiem (trzymaj się w okolicy baniek z powietrzem).

WONDERLAND WOODSPo wyjściu z wody biegnij po górę. Zeskocz na zielsko. Z niego skocz na linę. Podciągnij się i przeskocz na ścieżkę. Obiegnij wodospad i wskocz na świecącego grzyba. W locie odwróć się i złap liny. Podciągnij się i zeskocz na ścieżkę. Po rozmowie zbiegnij na dół i zeskocz na półkę. Skocz na linę i odciągnij się. Biegnij dalej. Zeskocz na półkę poniżej. Teraz dzięki dwóm liną przepraw się na drugą stronę. Wejdź w drzewo. Wejdź po linie i z niej skocz na grzyb. Po odbici się wskocz na półkę powyżej. Zeskocz z niej na grzyb i skocz na półki powyżej. Weź przemianę i skocz na ścieżkę po drugiej stronie. Biegnij dalej wzdłuż przepaści. Kiedy rozwali się przejście przeskocz na grzyba. Z niego na drugiego i wyląduj na półce skalnej po lewej stronie. Leć dalej. Wskocz na linę i przeskocz na drugą stronę. Wejdź na górę i przeskocz na ścieżkę. Przeskocz strumień. Biegnij dalej.

Przebiegnij obok kwiatka po prawej stronie. Wbiegnij na górę i wskocz do dziury. Zeskocz na strumień pary. Z niego na grzyba i po odbiciu na most skalny ponad nim. Pokonaj mostek. Następnie przebiegnij przez następny. Potem przeskocz na parę. Z niej na linę. Z liny na kolejną. Potem na półkę. I na ścieżkę. Leć dalej. Wyskocz na zewnątrz. Biegnij przy krawędzi. Skocz na linę. Z niej na ścieżkę. Biegnij dalej i wskocz do dziury. Uciekaj przed kamieniem. Wskocz na grzyba. Z półki na kolejnego. Przebiegnij po szkielecie. Potem szybko przejdź po lodzie. Kiedy w korytarzu załamie się podłoga, leć dalej. Przy wylocie korytarza skocz na półki po prawej stronie. Z nich skocz po nową broń. Z tej półki przejdź po mostku do tunelu. Kiedy wybiegniesz z tunelu skręć w prawo i przy krawędzi biegnij do strumieni pary. Dzięki nim przedostań się na drugą stronę. Biegnij dalej. Porozmawiaj z gościem. Wejdź do portalu.

Za filarem znajdziesz lusterko. Podnieś je i staniesz się niewidzialny. Biegnij do końca drogi. Skocz do wody i przepłyń pod skałą. Biegnij dalej i wskocz do dziupli.

Rozwal gościa (uderzaj go w "brzuch", kiedy się podnosi). Kiedy padnie wskocz po skałach na górę. Dotknij grzyba.

Wskocz na skałę po środku i zabierz część laski. Teraz wbiegnij w nowo otwarte przejście. Na końcu rogi wysłuchaj przepowiednię. Wróć do wejścia i skręć w lewo. Biegnij na dół. Wskocz na górę i wejdź w portal.

LOOKING GLASS LANDPodbiegnij do laufra. Następnie poruszaj się po białych polach (po skosie). Biegnij dalej. Wejdź w pierwsze drzwi na prawo. Wjedź windą. Otwórz drzwi po prawej stronie. Pokonaj kolce. Przejdź przez mostek i otwórz drzwi. Wejdź po schodach i przełącz wajchę. Zeskocz na dół i przejdź przez nowo otwarte przejście. Zbiegnij po schodach i podejdź do konika szachowego. Teraz poruszaj się według poniższych wskazówek: Góra, Lewo, L, Prawo, G, G, G, L, Dół, P, P, G, L, P. wbiegnij po schodach i otwórz drzwi. Wejdź na górę. Przełącz wajchę. Wróć na dół. Zbiegnij po schodkach. Podejdź do barierki i wskocz do wody. Wyjdź na powierzchnię po prawej stronie (tam gdzie leży serce). Leć dalej. Na dziedzińcu skręć w prawo i otwórz wrota. Przejdź prze pierwsze drzwi po prawej stronie. Wejdź na górę. po przebiegnięciu dalej, zeskocz na dół i otwórz drzwi po prawej stronie. Podejdź do króla. Po rozmowie biegnij za wieżami. Wskocz do portalu. Zbiegnij i skieruj się na schody prowadzące do wody. Wskocz do niej. Przepłyń pod murem (na wprost ciebie). Wskocz na linę i wejdź na górę. Biegnij dalej. Rozwal króla.

Biegnij w lewo. Potem w prawo w tunel. Na skrzyżowaniu w prawo. Tutaj kiedy pęknie jedno z luster pojawi się przestrzeń z zegarem. Przejdź po rurze i rozwal zegar. Wróć do korytarzy i biegnij dalej do nowo otwartego przejścia. Wskocz w tunel. Kiedy się odwróci przejdź do nowego korytarza. Odwiedź każdą otwartą celę i rozwal zegary. Wróć do tunelu i przejdź na drugą stronę. Ponownie odwieź cele i rozwal zegary. Biegnij na koniec i otwórz drzwi. Zbiegnij na dół. Przejdź przez mały mostek na środku do ruchomych pierścieni. Przeskocz po nich na drugą stronę. Otwórz drzwi. Załatw gości.

Źródło artykułu:WP Gry
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także