Napisaliśmy dla was 36 zapowiedzi z Gamescomu

Sprawdź, czy nie umknęła Ci zapowiedź jakiejś długo oczekiwanej gry.

Napisaliśmy dla was 36 zapowiedzi z Gamescomu
Paweł Olszewski

Ostatnie dwa tygodnie upłynęły na Polygamii pod znakiem Gamescomu. Adam i Patryk zaczęli publikować pierwsze zapowiedzi z targów już pierwszego dnia Gamescomu. Kolejne dni przynosiły kolejne gorące wrażenia prosto z Niemiec. Po powrocie do Polski, właściwie do końca sierpnia, odkopywali się z publikacji. Wszystkie są już jednak na stronie. Ograli lub obejrzeli w akcji 36 gier, z których powstały dedykowane zapowiedzi z wrażeniami. Oto lista tekstów według daty ich ukazywania się na stronie, od najnowszych do najstarszych:

  1. My Memory of Us, czyli jak w poruszający sposób przedstawić koszmarny rozdział historii
  2. W Phantom Doctrine moja własna postać może strzelić mi w plecy
  3. Where The Water Tastes Like Wine – gra, w której naszą walutą są historie
  4. Zabij bossa. Zabij bossa. Komunikat cyberpunkowego Ruinera jest jasny
  5. We. the Revolution to póki co bardziej pomysł na grę
  6. Ciekawe, ile razy God’s Trigger zostanie porównane do Hotline Miami
  7. Afryka i zombie-wyrzynka dzika, czyli pierwsze wrażenia ze Strange Brigade
  8. Jeż do kwadratu, czyli pierwsze wrażenia z Sonic Forces
  9. Fani przygodowego kina dziecięcego i lat 80. – zainteresujcie się Crossing Souls
  10. Dwie twarze Simów – konsolowe The Sims 4 i The Sims Mobile
  11. A gdyby Cthulhu drzemał na Marsie? Graliśmy w Moons of Madness
  12. Pieśń życia według Yakuzy 6
  13. Moss, czyli jak zauroczyć grą w VR
  14. Ni No Kuni II: Revenant Kingdom – Hayao Miyazaki ze studia Ghibli będzie dumny
  15. Odpuściłem główny wątek w The Evil Within 2, bo wolałem porobić zadania poboczne
  16. Czy Gwint: Wojna krwi będzie kolejnym, nieco zakamuflowanym dodatkiem do Wiedźmina?
  17. Odważna intymność Ancestors może być jej konikiem lub utrapieniem
  18. W Lego Marvel Superheroes 2 Star-Lord tańczy z walkmanem na uszach, a Hulk skacze pół mapy
  19. Dishonored: Death of the Outsider pokazuje jak wieńczyć dzieło nie gubiąc po drodze dziedzictwa
  20. Uwaga, motorówka na autostradzie! – graliśmy w The Crew 2
  21. Mróz, utylitaryzm i postapokaliptyczna tajemnica – graliśmy we Frostpunka
  22. Super Mario Odyssey może zdetronizować Breath of the Wild
  23. Wolfenstein 2: The New Colossus – zakochałem się w nazistowskim Roswell
  24. Assassin’s Creed Origins to Black Flag 2, tylko zamiast wody ma piasek
  25. Crackdown 3 i najsmutniejszy moment targów
  26. Project CARS 2 chce jechać maska w maskę z Forzą Motorsport 7
  27. W Śródziemiu: Cieniu Wojny Balrog jednak przeszedł
  28. Metal Gear Survive – Hideo Kojima przewraca się w… łóżku. Na drugi bok, bo głęboko śpi
  29. A Forza Motorsport (7) jest nadal rewelacyjna
  30. Detroit: Become Human – „Pozwoliłem dziewczynce zginąć”
  31. Dragon Ball FighterZ – Szatan Serduszko kontra Bubu
  32. Mamy rozmach, graliśmy aż w dwa nowe Skyrimy
  33. Biomutant – ni stąd, ni zowąd pojawia się perełka Gamescomu
  34. Far Cry 5 – mamutem przez mezolit, tirem przez Montanę…
  35. Need for Speed Payback – niezbyt szybcy, trochę wściekli
  36. Darth Maul za pięć tysięcy – graliśmy w Star Wars Battlefront 2

W Klubie Dyskusyjnym znajdziecie natomiast redakcyjne podsumowanie targów. Te skończyły się w zeszłym tygodniu, my temat Gamescomu 2017 za zamknięty uważamy jednak dopiero dziś. I zaczynamy już powoli odliczać dni do kolejnych branżowych wydarzeń, na których pojawią się zajawki nowych tytułów.

Warto zobaczyć też:

Redakcja

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościpolecamygamescom
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (14)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.