Napisaliśmy dla was 36 zapowiedzi z Gamescomu
Sprawdź, czy nie umknęła Ci zapowiedź jakiejś długo oczekiwanej gry.
Ostatnie dwa tygodnie upłynęły na Polygamii pod znakiem Gamescomu. Adam i Patryk zaczęli publikować pierwsze zapowiedzi z targów już pierwszego dnia Gamescomu. Kolejne dni przynosiły kolejne gorące wrażenia prosto z Niemiec. Po powrocie do Polski, właściwie do końca sierpnia, odkopywali się z publikacji. Wszystkie są już jednak na stronie. Ograli lub obejrzeli w akcji 36 gier, z których powstały dedykowane zapowiedzi z wrażeniami. Oto lista tekstów według daty ich ukazywania się na stronie, od najnowszych do najstarszych:
- My Memory of Us, czyli jak w poruszający sposób przedstawić koszmarny rozdział historii
- W Phantom Doctrine moja własna postać może strzelić mi w plecy
- Where The Water Tastes Like Wine – gra, w której naszą walutą są historie
- Zabij bossa. Zabij bossa. Komunikat cyberpunkowego Ruinera jest jasny
- We. the Revolution to póki co bardziej pomysł na grę
- Ciekawe, ile razy God’s Trigger zostanie porównane do Hotline Miami
- Afryka i zombie-wyrzynka dzika, czyli pierwsze wrażenia ze Strange Brigade
- Jeż do kwadratu, czyli pierwsze wrażenia z Sonic Forces
- Fani przygodowego kina dziecięcego i lat 80. – zainteresujcie się Crossing Souls
- Dwie twarze Simów – konsolowe The Sims 4 i The Sims Mobile
- A gdyby Cthulhu drzemał na Marsie? Graliśmy w Moons of Madness
- Pieśń życia według Yakuzy 6
- Moss, czyli jak zauroczyć grą w VR
- Ni No Kuni II: Revenant Kingdom – Hayao Miyazaki ze studia Ghibli będzie dumny
- Odpuściłem główny wątek w The Evil Within 2, bo wolałem porobić zadania poboczne
- Czy Gwint: Wojna krwi będzie kolejnym, nieco zakamuflowanym dodatkiem do Wiedźmina?
- Odważna intymność Ancestors może być jej konikiem lub utrapieniem
- W Lego Marvel Superheroes 2 Star-Lord tańczy z walkmanem na uszach, a Hulk skacze pół mapy
- Dishonored: Death of the Outsider pokazuje jak wieńczyć dzieło nie gubiąc po drodze dziedzictwa
- Uwaga, motorówka na autostradzie! – graliśmy w The Crew 2
- Mróz, utylitaryzm i postapokaliptyczna tajemnica – graliśmy we Frostpunka
- Super Mario Odyssey może zdetronizować Breath of the Wild
- Wolfenstein 2: The New Colossus – zakochałem się w nazistowskim Roswell
- Assassin’s Creed Origins to Black Flag 2, tylko zamiast wody ma piasek
- Crackdown 3 i najsmutniejszy moment targów
- Project CARS 2 chce jechać maska w maskę z Forzą Motorsport 7
- W Śródziemiu: Cieniu Wojny Balrog jednak przeszedł
- Metal Gear Survive – Hideo Kojima przewraca się w… łóżku. Na drugi bok, bo głęboko śpi
- A Forza Motorsport (7) jest nadal rewelacyjna
- Detroit: Become Human – „Pozwoliłem dziewczynce zginąć”
- Dragon Ball FighterZ – Szatan Serduszko kontra Bubu
- Mamy rozmach, graliśmy aż w dwa nowe Skyrimy
- Biomutant – ni stąd, ni zowąd pojawia się perełka Gamescomu
- Far Cry 5 – mamutem przez mezolit, tirem przez Montanę…
- Need for Speed Payback – niezbyt szybcy, trochę wściekli
- Darth Maul za pięć tysięcy – graliśmy w Star Wars Battlefront 2
W Klubie Dyskusyjnym znajdziecie natomiast redakcyjne podsumowanie targów. Te skończyły się w zeszłym tygodniu, my temat Gamescomu 2017 za zamknięty uważamy jednak dopiero dziś. I zaczynamy już powoli odliczać dni do kolejnych branżowych wydarzeń, na których pojawią się zajawki nowych tytułów.
Warto zobaczyć też:
Redakcja