Zwycięzcy The Steam Awards 2019

Powoli zbliżamy się do końca podsumowań za miniony rok.

Zwycięzcy The Steam Awards 2019
Bartosz Witoszka

02.01.2020 11:32

Po Złotych Joystickach i Growych Oscarach Geoffa Keighley’a przyszła pora na poznanie zwycięzców plebiscytu zorganizowanego przez Steam. Opinia recenzentów z roku na rok coraz bardziej różnią się od zdania graczy (i nie ma w tym nic złego), jednak w przypadku nagradzania, obie grupy przemówiły tym samym językiem i na Grę Roku wybrały Sekiro: Shadow Die Twice. I nie ma się co dziwić, bowiem to świetna gra, co potwierdził Krzysiek Tomicz w polygamijnej recenzji (tej prawdziwej, a nie prima aprilisowej).

Poniżej pełna lista zwycięzców i nominowanych:

Gra roku:

Gra VR roku:

  • Beat Saber
  • Blade & Sorcery
  • Gorn
  • Borderlands 2 VR
  • Five Night's at Freddy's: Help Wanted

Owoc miłości (tytuł, który przez lata był rozwijany):

Razem raźniej (gra stworzona do wspólnej zabawy):

  • Risk of Rain 2
  • Dota Underlords
  • Age of Empires 2: Definitive Edition
  • Ring of Elysium
  • DayZ

Najbardziej innowacyjna rozgrywka:

Gra ze znakomitą fabułą:

Najlepsza gra, w której jesteś do bani (gra z wysokim poziomie trudności):

Znakomity styl wizualny:

Osobiście cieszę się z wyróżnienia dla Gris i My Friend Pedro – świetne tytuły, które nie są super odkrywczymi indykami, ale mają w sobie to coś i warto po nie sięgnąć, zwłaszcza, że oba zostały wydane na Switcha. A tam – wiadomo – we wszystko gra się lepiej.

Bartek Witoszka

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościvalvesteam
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.