New World przegonił Valheim ale nie dogonił Cyberpunk 2077. Sporo mu zabrakło

Wczoraj odbyła się premiera New World, czyli gry MMO wyprodukowanej przez Amazon Games. Już po popularności bety można było się spodziewać dużego zainteresowania tytułem w dniu premiery. Oczekiwania zostały spełnione.

New World przegonił Valheim ale nie dogonił Cyberpunk 2077. Sporo mu zabrakło

29.09.2021 09:07

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

New World okazał się hitem już podczas beta testów. Gra spotkała się z dużym zainteresowaniem graczy, a opinie dotyczące produkcji Amazon Games były przeważnie pozytywne. Choć nie obyło się bez wpadek i pewnej dość głośnej afery bezpośrednio związanej ze wspomnianym MMORPG.

Mimo niezbyt przyjemnej sprawy kart graficznych, które ulegały zniszczeniu, gdy gracze chcieli korzystać z New World, trudno narzekać na popularność produkcji. W ciągu ostatniej doby grało w nią maksymalnie 707230 graczy jednocześnie. Lepszy był tylko klasyczny lider listy najpopularniejszych gier, czyli Counter-Strike: Global Offensive. Jednak w szczytowym momencie to New World prowadził w rankingu.

Ten wynik pozwolił na zdobycie piątego miejsca w rankingu SteamDB pod względem najwyższej liczby graczy zalogowanych jednocześnie. New World przebił popularny na początku tego roku Valheim, ale sporo mu zabrakło do prześcignięcia polskiego hitu Cyberpunk 2077, zajmującego obecnie czwartą pozycję.

Obraz
© SteamDB

Według danych dostępnych na Steamie, w tej chwili New World jest najpopularniejszą grą na platformie. Jednocześnie gra w nią ponad 387 tysięcy osób. Można więc śmiało powiedzieć, że mamy do czynienia z prawdziwym hitem. Jeśli twórcy będą odpowiednio dbać o wsparcie produkcji, New World może zasiedzieć się na liście najchętniej ogrywanych gier na długie lata. W końcu właśnie tak działają gry MMO.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
new worldamazonwiadomości
Komentarze (2)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.