Cyberpunk 2077 - aktualizacja 1.31. Sporo drobnych poprawek

Strona głównaCyberpunk 2077 - aktualizacja 1.31. Sporo drobnych poprawek
15.09.2021 13:10
cyberpunk 2077
cyberpunk 2077
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Cyberpunk 2077 otrzymał aktualizację 1.31. Nowy patch do produkcji CD Projekt Red wprowadza szereg drobnych zmian, które powinny wyraźnie wpłynąć na jakość doświadczeń graczy.

bEEIKGUR

Cyberpunk 2077 otrzymał aktualizację 1.31. Nie wprowadza ona tak wielkich zmian jak osławiona już wersja 1.3, ale nadal widać, że programiści mają nad czym pracować. Nowy patch eliminuje problemy pojawiające się przy konkretnych zadaniach, ale także usuwa pewne błędy pojawiające się w trakcie gry.

Lista zmian nie jest bardzo długa, nie wygląda okazale w porównaniu do tych, które już pojawiały się w przyszłości. Jednak patrząc na to, jak błahe wydają się niektóre poprawiane błędy, Cyberpunk 2077 nadal musi mieć jeszcze spory potencjał w kwestii naprawiania niepożądanych cech gry. Programiści będą mieli co robić.

Lista zmian w aktualizacji 1.31 w Cyberpunk 2077

Rozgrywka

bEEIKGUT

·      Naprawiono błąd, który sprawiał, że w momencie ulepszenia przedmiotu ze znacznikiem zadania podstawowa wersja tego przedmiotu nie znikała z ekwipunku.

·      Naprawiono błąd, przez który atuty szybkości przeładowywania broni spowalniały czas przeładowania.

·      Poprawiono wysokość skoku ładowanego.

·      Dostosowano szybkość, z jaką wrogowie wykrywają skradanie się w zależności od poziomu trudności gry.

bEEIKGUZ

·      V nie będzie się już zacinać w animacji spadania w trakcie wypadku motocyklowego, posiadając atut "Jak skała".

Zadania i otwarty świat

Bezład

·      Naprawiono błąd, przez który Judy nie pojawiała się w swojej furgonetce na Jig-Jig Street

bEEIKGVa

Wyboista droga

·      Thorton Galena "Rattler" nie będzie już niewrażliwy na obrażenia po wykonaniu zadania.

Do krwi

·      Naprawiono błąd, przez który zadanie odnawiało się na celu cel "Udaj się na finałową walkę" w zapisach zrobionych na wersji 1.22.

bEEIKGVb

Nie mów Saulowi

·      Naprawiono błąd, w wyniku którego cel "Poczekaj na nomadów" wyświetlał się na ekranie jeszcze długo po przybyciu na skrzyżowanie.

·      Naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było porozmawiać z nomadami w celu ustalenia planu.

Zawsze wiatr w oczy

bEEIKGVc

·      Naprawiono błąd, przez który samochód gracza blokował się między blokadą a barierką, co uniemożliwiało powrót do samochodu i blokowało postępy.

Efekty wizualne

·      Naprawiono błąd, przez który drogi po opadach deszczu nie wyglądały na mokre, co było wynikiem trwających prac nad systemem mokrych nawierzchni. W 1.31 mokre powierzchnie powinny wyglądać bardziej szczegółowo niż przed wystąpieniem problemu.

·      Usunięto włosy i/lub brwi w przypadku, gdy wyłączono ich widok we wcześniejszych wersjach gry.

·      Naprawiono błąd, przez który strzał z broni typu Tech wywoływał chwilowe oślepiające światło.

·      Nie mów Saulowi – naprawiono błąd, przez który Carol brakowało tabletu lub siedziała w powietrzu podczas scenki.

Interfejs

·      Przywrócono brakujące opisy Przegrzania i Krótkiego spięcia we wskazówkach hacków.

·      Przywrócono brakujące opisy modyfikacji ubioru: Backpacker, Resist!, Osmosis i Tancerz.

Inne

·      Naprawiono błąd, przez który gracze nie mogli odebrać w grze nagrody za rejestrację w związku z problemem: "Wystąpił problem z połączeniem sieciowym. Spróbuj później".

Konsole

·      [PlayStation] Optymalizacja pamięci kart graficznych.

bEEIKGVP