Blizzard ma kolejne problemy. Coca-Cola i T‑Mobile odwracają się od giganta

Z Acitivison Blizzard nie odchodzą kolejne osoby, a do firmy wpływają następne pozwy. Tym jednak razem reagują dotychczasowi kontrahenci.

Finał Overwatch League 2019, 
PHILADELPHIA
Finał Overwatch League 2019, PHILADELPHIA
Źródło zdjęć: © Getty Images | Hunter Martin

Sprawa związana z mobbingiem i molestowaniem seksualnym w strukturach Acitivison Blizzard, doczekała się już dwóch pozwów, poleciały też pierwsze głowy, a sama firma zapowiada szereg zmian. Na efekty przyjdzie zatem poczekać.

Czekać nie chcą natomiast sponsorzy związani z e-sportową częścią Blizzarda. Już dziś wiadomo, że z Overwatch League znikną logotypy Coca-Cola, T-Mobile oraz firmy ubezpieczeniowej State Farm.

Ci pierwsi w oficjalnym oświadczeniu piszą o "świadomości zarzutów dotyczących Activision Blizzard" "chwilowego wycofania ze współpracy, aby ponownie przyjrzeć się przyszłym planom". Jednocześnie nie padła jasna deklaracja o definitywnym zakończeniu kooperacji.

Z kolei ze stron związanych z Overwatch League oraz Call of Duty League po cichu zniknęły logotypy T-Mobile. Mało tego. Zawodnicy, którzy posiadali takowe na swoich bluzach, zakleili je taśmą. Na ten moment telekom nie zdecydował się na oficjalne oświadczenie.

State Farm, amerykańska firma ubezpieczeniowa, ogłosiła natomiast, że "ponownie ocenia swoje ograniczone relacje marketingowe" z Blizzardem, i do tego momentu poprosiło o "wstrzymanie reklam podczas meczów" minionego weekendu.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (29)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.