Znamy zwycięzców 23. gali DICE Awards

Aż tutaj było słychać korki szampanów otwieranych w siedzibie Remedy Entertainment.

Znamy zwycięzców 23. gali DICE Awards
Bartosz Witoszka

14.02.2020 13:00

A to dlatego, że Control, najnowsza gra fińskiego studia, zdobyła aż cztery wyróżnienia na festiwalu zorganizowanym przez Akademię Sztuk i Nauk Interaktywnych. Jest to o tyle znaczące wyróżnienie, że gra spotkała się z dość mieszanym odbiorem, a wielu graczy czy recenzentów narzekało na problemy techniczne (przynajmniej na początku, przy okazji premiery) czy zwyczajną nudę. Tak czy inaczej, gra odniosła spory sukces i została doceniona za wybitne osiągnięcia w kwestii reżyserii, kierunku artystycznego czy ścieżki dźwiękowej, a także za najlepszą grę akcji 2019 roku.

Nieco mniejszym, ale patrząc na skalę, można by rzec, że wręcz ogromnym, sukcesem okazało się Untitled Goose Game, które zdobyły aż trzy wyróżnienia, w tym to najważniejsze, czyli za Grę Roku. Niewielkie studio z Australii ma powody do dumy, bowiem zazwyczaj w tej kategorii nagradzane są duże tytuły – w zeszłym roku był to Dad of War, a jeszcze wcześniej The Legend of Zelda: Breath of the Wild czy Overwatch. Ostatnim indykiem, który zasługiwał na miano “Game of the Year” było według DICE Journey, jednak warto zauważyć, że było to aż siedem lat temu, co zresztą studio podsumowało na Twitterze, nie dowierzając, że to właśnie oni zgarnęli tę nagrodę.

Pełna lista zwycięzców i nominacji poniżej:

Gra Roku:

  • Control
  • Death Stranding
  • Disco Elysium
  • Outer Wilds
  • Untitled Goose Game

Najlepsza gra akcji:

Najlepsza gra przygodowa:

  • Death Stranding
  • Luigi’s Mansion 3
  • Resident Evil 2
  • Star Wars Jedi: Fallen Order
  • The Legend of Zelda: Link’s Awakening

Familijna gra roku:

Najlepsza bijatyka:

Najlepsza gra wyścigowa:

Najlepsza gra RPG:

Najlepsza gra sportowa:

  • FIFA 20
  • Madden NFL 20
  • MLB The Show 19
  • NBA 2k20
  • NHL 20

Najlepsza gra strategiczna/symulacyjna: 

Sieciowa gra roku:

Najlepsza gra na urządzenia mobilne:

  • Call of Duty: Mobile
  • Grindstone
  • Sayonara Wild Hearts
  • Sky: Children of the Light
  • What The Golf

Najlepsza gra VR/AR:

  • Asgard’s Wrath
  • Blood & Truth
  • Pistol Whip
  • The Curious Tale of the Stolen Pets
  • Trover Saves the Universe

Wybitne osiągnięcie techniczne w dziedzinie VR/AR:

  • Asgard’s Wrath
  • Blood & Truth
  • Pistol Whip
  • Stormland
  • Westworld Awakening

Wybitne osiągnięcie techniczne w dziedzinie produkcji niezależnych:

  • A Short Hike
  • Disco Elysium
  • Sayonara Wild Hearts
  • Untitled Goose Game
  • What The Golf?

Wybitne osiągnięcie w dziedzinie w projektowaniu gier:

Wybitne osiągnięcie w dziedzinie reżyserii gier:

Wybitne osiągnięcie w dziedzinie animacji:

Wybitne osiągnięcie w kwestii kierunku artystycznego:

Wybitne osiągnięcie w kwestii kreacji postaci:

  • Control - Jess Faden
  • Death Stranding - Cliff Unger
  • Death Stranding - Sam Porter Bridges
  • Star Wars Jedi: Fallen Order - Greez
  • Untitled Goose Game - Gęś

Wybite osiągnięcie w dziedzinie muzyki:

Wybitne osiągnięcie w dziedzinie udźwiękowienia:

Wybitne osiągnięcie w dziedzinie fabuły:

Wybitne osiągnięcie pod względem technicznym:

Bartek Witoszka

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościdice awardscontrol
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.