Twórcy Resonance of Fate przepraszają graczy

Jakub Jatkiewicz

04.01.2010 14:39

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Wydane niedawno demo gry Resonance of Fate okazało się zbyt trudne, co zirytowało wielu graczy. Skargi były na tyle poważne, że dowiedzieli się o nich twórcy gry.

Na oficjalnym blogu gry, jej reżyser Takayuki Suguro odpowiedział na wszystkie zarzuty, dotyczące głównie zbyt wysokiego poziomu trudności dla nowicjuszy. Suguro przyznał, że faktycznie tak jest i przeprosił za całą sytuację.

Skargi graczy są spowodowane brakiem jakiekolwiek samouczka w grze, pomimo tego, że demo oferuje dwa tryby trudności, w żadnym z nich nie znalazł się odpowiedni tutorial, który pomógł by zrozumieć podstawowe zasady rozgrywki.

Suguro wyjaśnił, że demo Resonance of Fate powstało w pośpiechu, równolegle z pełną wersją gry i z tego powodu nie włożono w nie dostatecznie wiele pracy, co w kolei przełożyło się na brak odpowiedniego samouczka. Pomimo tych zarzutów demo jest bardzo dobrze oceniane przez magazyny i serwisy branżowe.

fot.: Sega

Źródło artykułu:WP Gry
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także