O systemie walki w Resonance of Fate

Bardzo ciekawie wygląda system walki w Resonance of Fate. Nadal będzie to gra turowa w zasadzie, ale będziemy mieli wstawki w czasie rzeczywistym. Dodatkowo warto zwrócić uwagę, że będzie ona oparta o broń palną, co jest pewnego rodzaju ciekawostką, jeśli chodzi o japońskie RPG. Na filmikach wygląda to ciekawie, chociaż ta mapa (z hexami) przedstawiała się już dość biednie. No, ale może będzie to jakoś urozmaicone niż tylko przesuwanie kursora.

O systemie walki w Resonance of Fate
marcindmjqtx

28.08.2009 | aktual.: 21.12.2015 12:49

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360ps3
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.