Jest hotfix 1.21 do Cyberpunka 2077. Oto lista poprawek
Patch 1.2 do Cyberpunka 2077 poprawił kilkaset questów i masę innych zagadnień - ale kilka rzeczy popsuł. CD Projekt Red nadal zasuwa przy poprawkach, a hotfix 1.21 wprowadza o wiele, wiele więcej niż poprzednie pomniejsze łatki.
Ostatnio media obiegły cytaty z Adama Kicińskiego, prezesa CD Projektu, który powtórzył kolejny raz, że Redzi nie mają zamiaru odstawić "Cyberpunka 2077" na boczny tor. Czyli absolutnie nic nowego. Ciekawsze już było to, że patch 1.2 przybliżył grę do powrotu do PlayStation Store, ale decyzji ze strony Sony jeszcze brak.
Tymczasem mamy już hotfix 1.21 do "Cyberpunka 2077", który przynosi sporo zmian. Patch 1.2 poprawił dosłownie setki błędów, a społeczność z radością odkryła, że np. w końcu poprawnie działają obrażenia "od żywiołów" i ochrona przeciwko nim. Jednocześnie pokazywano na przykładach nowe problemy. I kolejne. I wciąż niezadowalające działanie na starszych konsolach.
Hotfix 1.21 znów przynosi mnóstwo poprawek do konkretnych misji. Ale najważniejsza wydaje się kolejna zmiana dotycząca zachowania policji. Od tego momentu, gdy popełnimy przestępstwo na dachu budynku, oficerowie NCPD nie będą się pojawiali za naszymi plecami. Poza za tym dochodzi usprawnienie w zakresie zarządzania pamięcią sprzętu, co ma zmniejszyć liczbę awarii.
CD Projekt Red zwraca się też z prośbą do graczy o pomoc przy wyłapywaniu pomniejszych baboli, wysyłając informacje o konkretnych questach i dołączając do tego screeny, wideo czy zapisane gry.
Oto pełna lista poprawek, które wprowadza hotfix 1.21 do "Cyberpunka 2077".
Zadania i otwarty świat
- Naprawiono błąd w Kontrakcie: Ciepło, cieplej…, który uniemożliwiał obniżenie temperatury ciała 8ug8ear.
- Naprawiono błąd, przez który brak możliwości podniesienia drzazgi „Przyślij jednostkę” w Podejrzeniu cyberpsychozy: Tanio i źle mógł blokować postęp. Przeczytanie drzazgi jest teraz zadaniem opcjonalnym.
- Naprawiono błąd w zadaniu Stary znajomy, przez który Takemura mógł utknąć w dokach Japantown, jeśli gracz zdecydował się ruszyć do Wakako i opuścił obszar zbyt wcześnie.
- Naprawiono błąd, przez który wskazówki w Podejrzeniu cyberpsychozy: Krwawy rytuał nie były zaliczane, jeśli gracz zeskanował je przed rozmową z rannym NPC-em.
- Zadanie Automat w opresji powinno się teraz uruchamiać prawidłowo po podejściu do Brendana.
- Naprawiono błąd w zadaniu Przerwane milczenie, przez który po połączeniu z punktem dostępu ekran stawał się czarny i blokował postęp.
- Naprawiono błąd, przez którynie można było ukończyć Zgłoszenia przestępstwa: Pośród ścieków, jeśli gracz otworzył pojemnik przed zeskanowaniem śladu krwi.
- Naprawiono błąd, przez który Maelstromowiec pojawiał się w obszarze nieosiągalnym dla gracza, co blokowało postęp w zadaniach Święci i samuraje / Sacrum i profanum.
- Naprawiono błąd, który blokował postęp w jednej z napaści w Japantown.
- Rozwiązano problem, przez który gra zawieszała się podczas Kontraktu: Przysięga Hipokratesa, jeśli gracz wyskoczył przez okno po wybiciu go.
- Naprawiono różne błędy związane z wrogami przechodzącymi przez przedmioty i unoszącymi się w powietrzu w Podejrzeniu przestępczości zorganizowanej: Naruszenie polityki prywatności.
- Naprawiono błąd w Podejrzeniu przestępczości zorganizowanej: Naruszenie polityki prywatności, przez który postęp mógł zostać zablokowany kiedy przeciwnicy utknęli w hangarze.
- Holocalle od Mitcha nie powinny się już blokować i samoczynnie powtarzać w przypadku przerwania.
- Poprawiono pojawianie się Johnny’ego w różnych zadaniach.
- Samochód Dennisa powinien teraz pojawiać się prawidłowo w zadaniu Numer jeden!
- Gracze mogą teraz wsiąść do samochodu Dennisa z prawej strony w zadaniu Numer jeden!
- Okna w szopie nie powinny już pękać po otwarciu pojemnika w zadaniu Numer jeden!
- Zadanie Numer jeden! zakończy się teraz niepowodzeniem, jeśli gracz zostawi Haruyoshiego, zamiast zanieść go w bezpieczne miejsce po otwarciu pojemnika.
- Naprawiono błąd, przez który gracz nie mógł używać broni i przedmiotów po wyjściu z vana Takemury w zadaniu Stary znajomy.
- Gracz nie może już zadzwonić do Takemury w trakcie spotkania z Odą w zadaniu Stary znajomy.
- Naprawiono błąd, który powodował pojawianie się Ody na moście pomiędzy Watson a Westbrook przed udaniem się do kryjówki Takemury w zadaniu Mieszkanie nr 303.
- Naprawiono błąd w zadaniu Stary znajomy, przez który Oda uderzał w samochód gracza, jeśli był on zaparkowany na jego drodze.
- Naprawiono błąd, przez który zadanie Palący interes / Satysfakcja gwarantowana zawieszało się na celu „Poczekaj na telefon od wrzeszczącego mężczyzny”, gdy graczowi nie udało się ukończyć zadania.
- Naprawiono błąd, przez który drzwi do ripperdoca Cassiousa Rydera nie otwierały się i uniemożliwiały graczowi ukończenie kontraktu.
- Saul nie będzie już podążał za graczem po całym świecie gry po uwolnieniu go i opuszczeniu obszaru zadania Kto sieje wiatr.
- Naprawiono błąd, przez który burza piaskowa mogła pojawić się w mieście, jeśli gracz skorzystał z szybkiej podróży w trakcie zadania Czerwony wieszcz lub Kto sieje wiatr.
- Zadanie Kto sieje wiatr zakończy się niepowodzeniem, jeśli gracz opuści obóz Wraithów przed uratowaniem Saula.
- Kontrakt: Odprawa powinien się teraz prawidłowo uruchomić po wejściu w obszar zadania.
Rozgrywka
- Naprawiono błąd, przez który po popełnieniu przestępstwa na dachu budynku oficerowie NCPD pojawiali się za plecami gracza.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający graczowi wychodzenie z wody po drabinach.
Efekty wizualne
- Naprawiono różne błędy związane z przycinaniem ubrań NPC-ów.
Interfejs
- Przywrócono ikonę nad NPC-ami z nałożonym hackiem Odwróć uwagę przeciwników.
- Interfejs skanowania jest teraz mniej zaśmiecony.
- Naprawiono błąd, przez który japoński/chiński tekst znikał, jeśli gracz zmienił język interfejsu z angielskiego na jeden z tych języków
Stabilność i wydajność
- Wprowadzono różne usprawnienia zarządzania pamięcią (co zmniejsza liczbę awarii).
Konsole
- Gracze mogą teraz wybierać naklejki w trybie fotograficznym za pomocą przycisku kółka w japońskiej wersji gry na PlayStation 4.
Stadia
- Naprawiono błędy graficzne występujące na moście w Mikoshi w zadaniach Kwarantanna i Dezintegracja.