Cyberpunk 2077 i patch 1.2. Poprawa na PS4 Pro, ale reszta konsol z problemami
Lista zmian w patchu 1.2 była ogromna, ale Cyberpunk 2077 nadal działa poniżej oczekiwań na starszych konsolach. W przypadku PlayStation 4 Pro, wydajność wzrosła i konsola niemal zawsze wyświetla 30 klatek na sekundę.
06.04.2021 13:04
Cyberpunk 2077 w wersji 1.2 znacznie różni się od 1.1. Szczególnie widać to na konsolach, chociaż wyjątkiem jest Xbox One X. W przypadku tego sprzętu Microsoftu, pod względem wizualnym gra wygląda praktycznie tak samo. Być może wprowadzono jedynie nieznaczne zmiany.
Natomiast w przypadku pozostałych konsol różnice są wyraźne. Zespół Digital Foundry przygotował już pełną analizę zmian po patchu 1.2 w Cyberpunk 2077. Na poniższym nagraniu możecie zobaczyć, ile elementów graficznych całkowicie zniknęło z gry. Prawdopodobnie to była jedyna opcja, aby zwiększyć wydajność starszych konsol.
I chociaż na nagraniu być może widać więcej klatek na sekundę – PS4 i Xbox One mniej więcej o 2-3 FPS więcej, to Xbox One częściej doświadcza całkowitych spadków klatek. Z kolei na standardowym PlayStation 4 nowa wersja gry właściwie nic nie pomogła. Konsola nadal nie daje rady wygenerować grywalnej liczby klatek. Według Digital Foundry, najgorzej w wersji 1.2 wypadają konsole Microsoftu.