Dragon Lore

Taito

31.12.2003 09:43

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Dragon Lore

Każdy maturzysta wie, kim był Konrad Wallenrod. Wielki Mistrz Zakonu Krzyżackiego nie zasłynął pod Grunwaldem (żył jakieś sto lat wcześniej), lecz zainspirował Adama Mickiewicza. Wieszcz napisał bowiem wielki poemat, którym męczą uczciwych ludzi w szkołach. Nic dziwnego, że nazwisko źle się kojarzy. Na szczęście programiści Mindscape zamienili imię głównego bohatera gry oraz przenieśli go do fantastycznego świata zamieszkanego m.in. przez smoki. Werner Wallenrod to młody, dość prosty chłopak, którego ojca zabił tajemniczy jeździec zwący się Haagen Von Kiakonov. Bohater gry postanawia oczywiście zemścić się i...

Wyjdź przed chatę. Zaraz za nią znajdziesz młotek i miecz. Zabierz ów sprzęt i porozmawiaj z wujem. Powędruj ścieżką wiodącą na prawo. Powinieneś dojść do pastwiska. Przeszukaj je i podnieś kostkę. Zanieś ją psu, którego widziałeś chwilę wcześniej. Zwierzak zajmie się żarciem, dzięki czemu będziesz mógł zwinąć mu miskę. Zanieś ją do domu i wciśnij wujowi. Rozejrzyj się po pomieszczeniu. Odszukaj siarkę i zabierz ją sobie. Skołuj też tarczę i pancerz, które od razu załóż na siebie. Weź też krzemień, linę oraz laskę.Wyjdź na zewnątrz. Odszukaj ścieżki i tym razem wybierz tę po lewej. Dotrzesz do krowy. Schwyć ją i skorzystaj z liny. Zaprowadź zwierzę na pastwisko i tam przywiąż drugi koniec liny do drzewa. Następnie wróć do chaty. Pochwal się dokonaniami, a wówczas wuj podaruje Ci świszczałkę oraz błyszczący pierścień. Wróć na rozstaje. Zaświszcz na psa, po czym pobiegnij do kamiennego kręgu. Znajdziesz tam dwie słusznych rozmiarów czaszki. W lewej z nich znajduje się klucz. Weź go i otwórz przejście po prawej. Zaatakuje Cię szkielet. Daruj go sobie i pomaszeruj dalej, wzdłuż korytarza. Skręć w prawo i wymacaj guzik. Wduś go. Następnie przesuń się na bok i pozwól, by kamień przetoczył się obok Ciebie. Odczekaj chwilę, a gdy zrobi się bezpiecznie, przeszukaj gruzy. Okaże się, że szkielet zginął pod nimi. Weź klucz, wróć korytarzem w okolicę wejścia i odszukaj żelazną kratę. Otwórz ją. Zejdź na dół, aż odnajdziesz drzwi. Skorzystaj z pierścienia, aby je otworzyć. Odszukaj szkatułę i również ją potraktuj pierścieniem. Potem porozmawiaj ze smokiem, poczęstuj się czarem i wróć na ścieżkę. Idź przed siebie.Gdy dotrzesz do rycerza, porozmawiaj z nim i rusz dalej do przodu. Po odnalezieniu wejścia do jaskini rozejrzyj się po okolicy, po czym wejdź do środka. Po lewej stronie znajdziesz słabsze miejsce. Rozwal je młotkiem. Weź księgę czarów, zapisz w niej czar od smoka i przejdź pod drzwi. Rzuć stosowny czar, po czym powędruj ścieżką przed siebie. Zajrzyj do gospody po lewej. Porozmawiaj z siedzącymi tam ludźmi i wypytaj o wszystko, o co się da. Weź czerpak i pobiegnij do jaskini. Rozpraw się tam z ważkami. Idź do samego jej końca, tam skorzystaj z czerpaka i wróć do gospody. Siedzący w niej podróżni odpłacą Ci korbaczem, liną i czarem ognistej kuli. Zapisz go w księdze czarów.Idź dalej przed siebie. Gdy dotrzesz do pajęczyny, spal ją. Porozmawiaj z napotkanym czarnym rycerzem. Dowiesz się od niego paru ciekawych rzeczy, które natchną Cię do walki. Po zabiciu drania weź topór i drąg. Ten ostatni pozwoli Ci przepłynąć na drugą stronę rzeki. Wal śmiało do przodu. Gdy odnajdziesz czaszkę, przywiąż do niej linę. Zarzuć urządzenie na drzewo, po czym porozmawiaj z rycerzem. Gdy dotrzesz do wioski, wdaj się w kolejną rozmowę, po czym skieruj się ścieżką z powrotem nad rzekę. W pobliżu fontanny wybierz drogę w lewo. Dotrzesz do domku na drzewie. Zajrzyj do środka. Porozmawiaj ze skrzydlatą kobietą. Podaruje Ci pionka. Wejdź po schodach na górę. Wyjmij ubranie z szuflady, po czym wyjdź na zewnątrz. Wróć do fontanny i pójdź w lewo. Odszukaj jabłko i zanieś je psu. Podejdź do starożytnej windy i przełącz dźwignię. Wylądujesz w domku na drzewie. Porozmawiaj z kobietą i weź od niej klucz. Zjedź na dół. Wróć do fontanny i zamocz w niej ubrania. Przyłóż je sobie do twarzy, po czym pobiegnij ku kwiatkom. Zerwij te niebieskie i zanieś do pobliskiej wioski. Tam zjedz roślinki i pokonaj skorpiona. Dzięki niemu wdrap się do grzyba. Wejdź po schodach na górę i porozmawiaj z duchem. Dostaniesz czar odkrycia iluzji. Zapisz go w książce. Wróć na zewnątrz. Odszukaj niebieską miksturę i jeśli potrzebujesz, wylecz się nią. Rozejrzyj się po wiosce. Odszukaj jeszcze jednego grzyba, na którego można się wspiąć. Wdrap się na niego. Na górze, w szafce znajdziesz zieloną miksturę. Wyjdź na zewnątrz i napij się jej. Przepraw się przez kwiaty i pobiegnij na lewo, aż dotrzesz do Japończyka. Porozmawiaj z nim, wbij pionka w ścianę, po czym przyjrzyj się jej dokładnie. Po prawej znajdziesz fałszywe drzwi. Rzuć czar i przejdź przez nie. Porozmawiaj z rycerzem. Zdobądź pochodnię i wiadro, napełnij je wodą. Postaw je na dźwigni na zewnątrz, przejdź przez bramkę, podnieś srebrną klatkę, przejdź przez drzwi. Odszukaj szkielet leżący na łóżku. Od niego w zamian za klatkę otrzymasz pierścień. Przejdź przez drzwi na końcu pokoju. Nie zapomnij przy tym o pochodni.Gdy znajdziesz się na zewnątrz, porozmawiaj z rycerzem. Idź do przodu aż nad samą rzekę. Tam wskocz do wody. Gdy połknie Cię karp, odszukaj diament i skorzystaj z jakiejkolwiek broni. Ryba wypluje Cię na przeciwległym brzegu. Pobiegnij w kierunku wodospadów. Zejdź na dół, za lejącą się wodę. Znajdziesz tam wydrążony w skale korytarz. Podaruj diament zwierzakowi, którego tam spotkasz. Weź kryształ i wyjdź z jaskini. Wróć nad rzekę, przepraw się na drugą stronę i odszukaj rycerza, z którym niedawno rozmawiałeś. Podaruj mu kryształ i wróć do wodospadu. Przejdź po kamieniach na drugą stronę. Dotrzesz do kamiennego kręgu. Tam napadnie Cię jakiś zwariowany rycerz. Weź kilof i idź przed siebie, w prawo. W pewnym momencie ścieżka się skończy. Wówczas przekuj się przez skały. Idź dalej ścieżką, aż spotkasz czarnego rycerza. Zetnij drzewo, pokonaj dwóch rzezimieszków. Przeszukaj ich. W worku znajdziesz wazę. Rusz się do przodu, aż dotrzesz do zamku. Tam podaruj wazę osobnikom stojącym na straży.

Źródło artykułu:WP Gry
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)