Sanitarium

Oskar Nowak

29.10.2004 10:24

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Sanitarium

The Tower Cells

Budzisz się bez żadnego ekwipunku. Na dole ekranu po lewej stronie znajdziesz przełącznik, który wyłączy syrenę. Pogadaj z kim się da, a zdobędziesz trochę informacji na temat Dr Morgana. Przejdź do następnego pomieszczenia i podnieś ręcznik. Wejdź na górę po schodach i przyjrzyj się statui anioła. Powinieneś zobaczyć zamek. Udaj się teraz w prawo i użyj ręcznika na przewodzie z prądem, a przedostaniesz się do pomieszczenia kontrolnego. Otwórz drzwi i wejdź do środka. Przyjrzyj się telewizorowi i magnetowidowi. Ustaw przewody od lewej do prawej w kolejności: czerwony, żółty, czarny. Wciśnij przycisk power, a następnie play. Dzięki temu otworzy się sejf. Przeczytaj dokumenty i zabierz klucz nad szafką. Wyjdź na zewnątrz i użyj panelu kontrolnego aby powiększyć most. Użyj klucza w zamku na statui anioła.

The Innocent Abandoned

Postaraj się porozmawiać ze wszystkimi dziećmi na tym poziomie. Porozmawiaj z dwojgiem dzieci bawiącymi się na chodniku obok. Nic Ci nie powiedzą zanim się nie przedstawisz. Podejdź do dziewczynki skaczącej na skakance po lewej stronie. Przypomnisz sobie, że nazywasz się Max. Możesz teraz pogadać z resztą dzieciaków. Idź do kościoła i przeczytaj papiery przy drzwiach. Zanotuj sobie znak naprzeciw drzwi do kościoła. Udaj się teraz do ratusza i przeczytaj tam kolejne pliki. Przejdź przez most i wejdź do domu obok stodoły. Znajdziesz tam dziennik i gazetę, które przeczytaj. Wróć do głównej części miasteczka. Udaj się na cmentarz. Dzieciak z trzecią ręką będzie chciał zagrać z Tobą w chowanego, jeśli zapytasz go dlaczego jest na cmentarzu i o jego tajną broń. Przyjmij wyzwanie i idź do stodoły, gdzie znajdziesz łom. Jedno dziecko znajdziesz w beczce obok budynku z czerwonym śledziem. Kolejne jest w zamkniętym budynku szkoły. Użyj łomu na drzwiach. Sprawdź jeszcze za pierwszą ławką w kościele. Ostatnie znajdziesz pod łóżkiem w budynku Driscoll. Kiedy odnajdziesz wszystkie dzieci porozmawiaj z Dennisem. Powie Ci on abyś poszukał jego tajnej broni. Zabierz łopatę obok dziewczyny siedzącej przy statui, wróć na cmentarz i odkop grób C. Discrolla. Porozmawiaj z Dennisem jeszcze raz, a otrzymasz od niego klucz do sklepu. Otwórz drzwi po prawej. Przeczytaj dokumenty, które znajdziesz w środku i weź pusty pojemnik na paliwo. Na zewnątrz przejedź na środkowej świni i zabierz ją. Rzuć świnię do dziury w moście. Porozmawiaj z Marią. Otwórz bramę przy pomocy kombinacji 451. Podnieś kosę. Teraz musisz uważać, ponieważ im szybciej bije Twoje serce, tym bliżej jesteś śmierci. Idź ścieżką i naciskaj na ptaki, kiedy Cię atakują. Kiedy dojdziesz do wrony, najpierw musisz rozwalić wszystkie dynie, zanim będziesz mógł ją zabić. Przyjrzyj się komecie i generatorowi. Otwórz traktor i zabierz kable. Otwórz drzwi do stodoły i porozmawiaj z matką. Na podłodze znajdziesz klucz francuski. Udaj się do lokacji, która jest pomiędzy szopą a dyniami. Przewróć drewnianą deskę i przejdź na drugą stronę. Podejdź do fontanny przy ratuszu. Użyj klucz francuskiego na wężu. Zabierz go i udaj się na sam koniec miasta. Porozmawiaj z chłopcem po lewej stronie, który łowi ryby. Przy pomocy węża i Twojego kanistra zdobądź trochę paliwa z rozbitego samochodu. Wróć do kościoła i podnieś kamień z ogrodu. Rzuć kamieniem w dzwon. Chłopiec przyjdzie się pomodlić, a Ty będziesz mógł zabrać jego wędkę. Użyj jej aby wyłowić pręt, który wpadł do wody przy moście. Wróć do stodoły i użyj pręta na komecie. Użyj kabla na generatorze i połącz go z prętem. Wlej paliwo do generatora i włącz wszystko. Po upieczeniu mamy wróć na most i porozmawiaj z Marią. Poprowadzi Cię przez portal.

Źródło artykułu:WP Gry
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także