Techland rośnie w siłę. Polska firma już pracuje nad nową grą
Za nami premiera Dying Light 2: Stay Human. Tytuł został ciepło przyjęty przez środowisko graczy, a twórcy już myślą o kolejnej, zupełnie nowej produkcji. Firma planuje rozbudować swój zespół i w tym celu rozpoczęto rekrutację nowych pracowników.
18.05.2022 | aktual.: 23.05.2022 13:20
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Techland nie zamierza się zatrzymywać, a plany są niezwykle ambitne. Nowy (niezapowiedziany jeszcze) projekt ma być grą action-RPG, osadzoną w rozbudowanym, otwartym świecie.
Polska firma uruchomiła proces rekrutacji. Poszukiwani są projektanci poziomów i zadań, specjaliści od animacji, osoby zajmujące się grafiką 3D, marketingowcy, pisarze, programiści, producenci, artyści koncepcyjni. Ofert jest znacznie więcej, a szczegóły znajdziemy pod tym adresem.
Nie oznacza to, że nadchodzące prace będą przebiegać kosztem Dying Light 2. Jak tłumaczy Paweł Marchewka, prezes Techlandu i polski miliarder, w ciągu najbliższych lat gra będzie wspierana tak intensywnie, jak w przypadku pierwszej odsłony serii.
Jeśli chodzi o nadciągającą grę, to w projekt zaangażowani są niezwykle doświadczeni pracownicy między innymi:
- Karolina Stachyra - Narrative Director. Współtworzyła tytuły: Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, Wiedźmin 3: Dziki Gon oraz DLC.
- Arkadiusz Borowik - Narrative Lead. Współpraca z CD Projekt RED przy Wiedźminie 2: Zabójcy Królów i Wiedźminie 3: Dziki Gon oraz DLC.
- Bartosz Ochman - Open World Director. Wcześniej pracował przy takich produkcjach jak Cyberpunk 2077 czy Wiedźmin 3: Dziki Gon.
- Mario Maltezos - Creative Director. W przeszłości pracował z takimi firmami jak Ubisoft (Prince of Persia: Piaski Czasu), Warner Bros (Mad Max) i Microsoft.
- David McClure - Lead Game Designer. Może pochwalić się współpracą z Arkane Studios (Deathloop), Deep Silver i Playground Games.
- Kevin Quaid - Lead Animator. Osiem lat doświadczenia w Guerilla Games podczas prac nad Horizon Zero Dawn i DLC zatytułowanym The Frozen Wilds.
- Marcin Surosz - Lead UI/UX Designer. Wcześniej członek People Can Fly.
Nie znamy jeszcze szczegółów produkcji. Musimy uzbroić się w cierpliwość. Może minąć "trochę czasu", nim wyruszymy w kolejną, epicką podróż, na którą chcą nas zabrać pracownicy Techlandu.
Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii