Techland rośnie w siłę. Polska firma już pracuje nad nową grą

Za nami premiera Dying Light 2: Stay Human. Tytuł został ciepło przyjęty przez środowisko graczy, a twórcy już myślą o kolejnej, zupełnie nowej produkcji. Firma planuje rozbudować swój zespół i w tym celu rozpoczęto rekrutację nowych pracowników.

Pierwsza grafika z nadchodzącej gry.
Pierwsza grafika z nadchodzącej gry.
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Techland

18.05.2022 | aktual.: 23.05.2022 13:20

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Techland nie zamierza się zatrzymywać, a plany są niezwykle ambitne. Nowy (niezapowiedziany jeszcze) projekt ma być grą action-RPG, osadzoną w rozbudowanym, otwartym świecie.

Polska firma uruchomiła proces rekrutacji. Poszukiwani są projektanci poziomów i zadań, specjaliści od animacji, osoby zajmujące się grafiką 3D, marketingowcy, pisarze, programiści, producenci, artyści koncepcyjni. Ofert jest znacznie więcej, a szczegóły znajdziemy pod tym adresem.

Nie oznacza to, że nadchodzące prace będą przebiegać kosztem Dying Light 2. Jak tłumaczy Paweł Marchewka, prezes Techlandu i polski miliarder, w ciągu najbliższych lat gra będzie wspierana tak intensywnie, jak w przypadku pierwszej odsłony serii.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszych dotychczasowych osiągnięć przy serii Dying Light. Ponadto, nasza przygoda z Dying Light 2 Stay Human dopiero się zaczęła. Planujemy wspierać tę grę przez przynajmniej 5 lat. Chcemy, aby jej rozmiar i możliwości dorównały, albo nawet przewyższyły to, co nasza społeczność otrzymała po premierze w przypadku jej poprzednika. Jednocześnie mamy ambicje w postaci wprowadzenia zupełnie nowego IP, znacznie różniącego się od produkcji, które wydawaliśmy w ostatnich latach. Pora na prawdziwie next-genowe doświadczenie. Będzie to epicka historia fantasy osadzona w ogromnym otwartym świecie, napędzana umiejętnościami oraz doświadczeniem, które zebraliśmy na przestrzeni lat. Wszystko to idzie w parze z nowymi pomysłami, pasją i kreatywnością.

Prezes Techlandu

Jeśli chodzi o nadciągającą grę, to w projekt zaangażowani są niezwykle doświadczeni pracownicy między innymi:

  • Karolina Stachyra - Narrative Director. Współtworzyła tytuły: Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, Wiedźmin 3: Dziki Gon oraz DLC.
  • Arkadiusz Borowik - Narrative Lead. Współpraca z CD Projekt RED przy Wiedźminie 2: Zabójcy Królów i Wiedźminie 3: Dziki Gon oraz DLC.
  • Bartosz Ochman - Open World Director. Wcześniej pracował przy takich produkcjach jak Cyberpunk 2077 czy Wiedźmin 3: Dziki Gon.
  • Mario Maltezos - Creative Director. W przeszłości pracował z takimi firmami jak Ubisoft (Prince of Persia: Piaski Czasu), Warner Bros (Mad Max) i Microsoft.
  • David McClure - Lead Game Designer. Może pochwalić się współpracą z Arkane Studios (Deathloop), Deep Silver i Playground Games.
  • Kevin Quaid - Lead Animator. Osiem lat doświadczenia w Guerilla Games podczas prac nad Horizon Zero Dawn i DLC zatytułowanym The Frozen Wilds.
  • Marcin Surosz - Lead UI/UX Designer. Wcześniej członek People Can Fly.

Nie znamy jeszcze szczegółów produkcji. Musimy uzbroić się w cierpliwość. Może minąć "trochę czasu", nim wyruszymy w kolejną, epicką podróż, na którą chcą nas zabrać pracownicy Techlandu.


Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii

wiadomościtechlanddying light 2
Komentarze (8)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.