Efekt Netflixa
Projekt Cyberpunk: Edgerunners okazał się strzałem w dziesiątkę z kilku powodów. Animowany serial od Netflixa nie dość, że broni się kunsztem, jakością i wiernym odwzorowaniem lokacji, to jeszcze zdołał przekierować falę popularności w kierunku gry od CD Projekt. Cyberpunk 2077 nie może narzekać na małe zainteresowanie – Night City potrafi przyciągnąć milion graczy dziennie.
Cyberpunk 2077 nadal chętnie kupowany
Media społecznościowe obiegła informacja, ujawniająca skalę sukcesu. Cyberpunk 2077 sprzedał się w liczbie ponad 20 mln kopii. Przypomnijmy, że w kwietniu twórcy meldowali sprzedaż na poziomie 18 mln kopii.
Zwycięstwo nad Wiedźminem 3 i kooperacją z Nvidią
Cyberpunk 2077 może pochwalić się również frekwencyjnym zwycięstwem nad Wiedźminem 3, jeśli chodzi o platformę Steam. Czy Geralt zdoła odbić miejsce na tronie? Czas pokaże. Najbliższa okazja to premiera next-genowej wersji tej zasłużonej produkcji, a ta ma nastąpić jeszcze w tym roku.
Nie sposób pominąć głośnej współpracy, jaką nawiązało polskie studio. CD Projekt oraz Nvidia łączą siły i ogłaszają konkurs. Do wygrania są trzy karty GeForce RTX 4090 w cyberpunkowej obudowie. A jakby tego było, to wrażenia wizualne z Night City staną się jeszcze lepsze, dzięki wsparciu technologii DLSS 3.