Cyberpunk 2077 nie zatrzymuje się. Pęka kolejna bariera
O tym, że Cyberpunk 2077 przeżywa swoją drugą młodość, pisaliśmy niejednokrotnie. Teraz pojawia się kolejna okazja, by uzmysłowić skalę cyberpunkowego renesansu. CD Projekt Red ujawnia nowe dane. Dzieło polskiej firmy jest nadal chętnie kupowane.
29.09.2022 | aktual.: 29.09.2022 13:37
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Efekt Netflixa
Projekt Cyberpunk: Edgerunners okazał się strzałem w dziesiątkę z kilku powodów. Animowany serial od Netflixa nie dość, że broni się kunsztem, jakością i wiernym odwzorowaniem lokacji, to jeszcze zdołał przekierować falę popularności w kierunku gry od CD Projekt. Cyberpunk 2077 nie może narzekać na małe zainteresowanie – Night City potrafi przyciągnąć milion graczy dziennie.
Cyberpunk 2077 nadal chętnie kupowany
Media społecznościowe obiegła informacja, ujawniająca skalę sukcesu. Cyberpunk 2077 sprzedał się w liczbie ponad 20 mln kopii. Przypomnijmy, że w kwietniu twórcy meldowali sprzedaż na poziomie 18 mln kopii.
Zwycięstwo nad Wiedźminem 3 i kooperacją z Nvidią
Cyberpunk 2077 może pochwalić się również frekwencyjnym zwycięstwem nad Wiedźminem 3, jeśli chodzi o platformę Steam. Czy Geralt zdoła odbić miejsce na tronie? Czas pokaże. Najbliższa okazja to premiera next-genowej wersji tej zasłużonej produkcji, a ta ma nastąpić jeszcze w tym roku.
Nie sposób pominąć głośnej współpracy, jaką nawiązało polskie studio. CD Projekt oraz Nvidia łączą siły i ogłaszają konkurs. Do wygrania są trzy karty GeForce RTX 4090 w cyberpunkowej obudowie. A jakby tego było, to wrażenia wizualne z Night City staną się jeszcze lepsze, dzięki wsparciu technologii DLSS 3.
Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii