Bethesda doceniła fankę. Scenarzystka moda do Fallout 4 dostała pracę
Główna scenarzystka moda do Fallout 4, zatytułowanego Fallout: London, została doceniona przez twórców oryginału. Bethesda zaoferowała jej pracę. Choć nie zdarza się to często, giganci coraz chętniej decydują się na sięganie po uzdolnionych fanów.
Stephanie Zachariadis spędziła ponad rok pracując jako główna scenarzystka Fallout: London, czyli moda do Fallout 4 "o rozmiarach DLC". Praca nad modyfikacją do ulubionej gry przyniosła jej nie tylko satysfakcję, ale także dużą szansę na rozwój zawodowy. Bethesda zdecydowała się ją zatrudnić.
Stephanie Zachariadis nie będzie rzecz jasna sprawować tak ważnej funkcji, jak w przypadku modyfikacji, nad którą pracowała. W zespole Bethesdy będzie współpracownikiem zajmującym się tworzeniem zadań w grach.
Nie mamy żadnych informacji na temat tego, nad jaką grą pracować będzie świeżo zatrudniona Zachariadis. Zważywszy na to, że Bethesda zwróciła na nią uwagę ze względu na pracę nad modyfikacją do Fallouta, naturalnym wydaje się, że kobieta zostanie przydzielona do pracy nad grą z tej serii.
Z drugiej strony wiemy, że Bethesda planuje wydać w przyszłym roku Starfield, a także zdążyła już zapowiedzieć nową część The Elder Scrolls. W studiu, które stawia na tak duże projekty RPG, z pewnością nie zabraknie jednak pracy dla twórców zadań.
Porzucony projekt
W związku z zatrudnieniem w Bethesdzie scenarzystka musiała porzucić prace nad Fallout: London. Nie oznacza to jednak, że jej wkład w rozwój modyfikacji musi zostać usunięty. Obowiązki głównego scenarzysty przejmie kto inny, a cały stworzony do tej pory skrypt nie będzie musiał być kasowany lub modyfikowany.