Wiedźmin i Oshee współpracują. Eliksiry dostępne w całej Polsce
CD Projekt Red i ich Wiedźmin współpracują z marką Oshee. Owocem tego projektu są wiedźmińskie eliksiry, które będzie można kupić w sklepach w całej Polsce. Kot, Zamieć i kultowa już Jaskółka to tylko niektóre z oferowanych przez firmę produktów.
Choć Wiedźmin ma już swoje lata, nadal nie chce zejść ze sceny. Tym razem postacie z gry Wiedźmin 3 trafiły na etykiety produktów Oshee. Nie mówimy tu jednak tylko o przyklejeniu etykiet na dostępne już wcześniej napoje. Wiedźmińskie eliksiry to całkowicie nowe smaki w ofercie.
Jaskółka, Zamieć i Kot to trzy napoje energetyczne, których nazwy są oczywiście inspirowane eliksirami, które spożywał Geralt. Ich smaki to odpowiednio - Jaskółka - mango i chilli, Kot - jabłko i kiwi, natomiast Zamieć to eliksir o smaku truskawki i limonki.
Oprócz tego na rynek trafił napój witaminowy o smaku bzu i agrestu. Wraz z fioletowym kolorem w oczywisty sposób nawiązuje do Yennefer, która lubowała się w bzowo-agrestowych perfumach i miała fiołkowe oczy.
Geralt z Rivii trafił też na opakowanie batona energetycznego. Z kolei Ciri i Eredin przyozdobili butelki energy water o smaku czerwonej pomarańczy i granatu.
Loteria dla klientów
Oprócz produktów Oshee przygotowało loterię dla klientów. Aby wziąć w niej udział, trzeba zajrzeć pod etykietę napojów izotonicznych lub witaminowych, a w przypadku napojów energetycznych zachować paragon. Przewidziano ponad 2000 nagród.
Oshee wraz z CD Projekt Red rozlosują 400 kodów na grę Wiedźmin 3: Dziki Gon - Edycja Gry Roku, 400 kodów zniżkowych o wartości 20 zł do sklepu CD Projekt Red Gear, 400 voucherów na internetowy koncert z muzyką z Wiedźmina 3 i 1000 zestawów gadżetów od Oshee.
Choć minęło już 6 lat od premiery Wiedźmina 3, gra nadal stanowi silną markę na świecie. Cyberpunk 2077 miał przebić jego sukces, jednak póki co wiele jeszcze do tego brakuje. CD Projekt Red może się jednak cieszyć, że Geralt ciągle przykuwa uwagę.