STALKER 2 na największym ekranie w Europie. Można oglądać bez końca

STALKER 2 wizualizuje się na nowym nagraniu, tym razem dość nietypowym, ale bez wątpienia niezwykle spektakularnym: oto największy ekran reklamowy w Europie i fenomenalna animacja trójwymiarowa.

STALKER 2
STALKER 2
Źródło zdjęć: © Twitter

25.09.2023 | aktual.: 25.09.2023 13:03

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

STALKER 2 powstaje w bólach. Dzieło ukraińskiego dewelopera GSC Game World zalicza opóźnienie za opóźnieniem. Okoliczności, w jakich znaleźli się pracownicy studia po rozpoczęciu rosyjskiej agresji, nie sprzyjają tworzeniu gier. Nie pomagają również ataki rosyjskich hakerów, którzy udostępnili wczesną wersję gry w sieci.

Jakby tego wszystkie było mało, to niedawno miał miejsce pożar w siedzibie GSC Game World. Jeszcze nie tak dawno pojawiały się informacje, że STALKER 2 zadebiutuje pod 2023 r., ale życie zweryfikowało te plany - premiera STALKERA 2 odbędzie się w pierwszym kwartale 2024 r.

STALKER 2: nietypowa "anomalia" zarejestrowana w Kijowie

Jak widać, w przypadku STALKERA 2 warto uzbroić się w cierpliwość. Ta jednak popłaca, zwłaszcza w sytuacji, gdy ogląda się tak spektakularny materiał. Na największym ekranie LED w Europie, mieszczącym się przy centrum handlowym "Gulliver" w Kijowie, pojawiła się nietypowa "anomalia"...

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

STALKER 2 na największym ekranie w Europie

"To Tokio czy Nowy Jork?" Nic z tych rzeczy -  to największy ekran LED w Europie umożliwiający wyświetlanie reklam 3D. Ten kolos mieści się na fasadzie centrum handlowego "Gulliver" w Kijowie. Łączna powierzchnia wszystkich ekranów to około 4 tysiące metrów kwadratowych.

Nagranie zarejestrowano z idealnej perspektywy, przez co widz ma wrażenie, że postać z ekranu niemalże wyjdzie z ekranu. W pewnym momencie stalker rzuca masywną śrubą, a "anomalia" przekształca ją w napój energetyczny.

Premiera STALKER 2

Przypominamy, że STALKER 2 będzie dostępny na PC oraz konsolach Xbox Series X|S w dniu premiery. Co więcej, potwierdzono obecność gry w usłudze Game Pass. Deweloper korzysta silnika Unreal Engine 5 i jednocześnie zadeklarowano wsparcie dla modów. Ci, którzy nie mogą doczekać się premiery, mogą sprawdzić klimatyczny film pod tytułem "Contract".

Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii

© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.