STALKER 2 na nowym zwiastunie. Znamy termin premiery
25.08.2023 09:33
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
STALKER 2 to jedna z najbardziej wyczekiwanych gier ostatnich lat. Szczególnie w Polsce, grupa fanów tej produkcji jest całkiem spora. Niestety mamy już potwierdzenie, że w 2023 roku nie zagramy w kolejną część serii.2
Kilka dni temu w sieci pojawiły się plotki odnośnie potencjalnej daty premiery gry STALKER 2. Tych w ostatnich miesiącach było już tyle, że ciężko zliczyć je na palcach jednej ręki. Częściowo za potencjalne wycieki, czy też plotki, byli odpowiedzialni rosyjscy hakerzy, którzy z wielu względów mścili się na ukraińskiej firmie GSC Game World.
Zwiastun i termin premiery gry STALKER 2
Na końcu najnowszego zwiastuna STALKER 2 otrzymujemy informację od twórców. Jasną i klarowną: Q1 2024 - czyli pierwszy kwartał przyszłego roku. Niemniej, GSC Game World zaprasza do składania zamówień preorderów. Poniżej znajdziecie ceny zamówień przedpremierowych. Są one dostępne póki co tylko na PC. Na oficjalnej stronie gry można składać także zamówienia na limitowane wersje fizyczne, z którymi dostaniecie dodatkowe gadżety.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
STALKER 2: Heart of Chornobyl - cena preorderów cyfrowych:
- Edycja Standardowa (PC): 199,99 zł
- Edycja Deluxe (PC): 259,99 zł
- Edycja Ultimate (PC): 349,99 zł
Można także składać zamówienia przedpremierowe na wersje fizyczne dla Xbox Series X/S, póki co w sklepie Xboxa nie ma dostępnych wersji cyfrowych. Fizyczne można zamówić już u większych dostawców elektroniki i gier. Cena standardowej wersji to 229 zł, a edycji limitowanej 319 zł. Warto jednak pamiętać, że gra będzie dostępna w ramach abonamentu Xbox Game Pass.
STALKER 2 – platformy, multiplayer, silnik, mody
- STALKER 2 będzie dostępny na PC oraz konsolach Xbox Series X|S. Gra będzie dostępna w dniu premiery w ramach usługi Game Pass.
- Co istotne, STALKER 2 otrzyma tryb multiplayer jako darmową aktualizację po oficjalnej premierze.
- Najnowsze dzieło ukraińskiego studia powstaje na fundamencie silnika Unreal Engine 5.
- Twórcy zapowiadają oficjalne wsparcie dla modów.
Arkadiusz Stando, redaktor prowadzący Polygamii