Sons of The Forest i punkty odwagi. Twórcy wyjaśniają, do czego dążą

Sons of the Forest – punkty odwagi, nowe przedmioty, nowe zwierzęta, więcej przerywników filmowych, nowy system gotowania i łatanie błędów: tak w olbrzymim uproszczeniu i skrócie wyglądają plany twórców. W planach jest więcej, znacznie więcej.

Baza w Sons of the Forest
Baza w Sons of the Forest
Źródło zdjęć: © Polygamia

Sons of the Forest już jest hitem, a to dopiero Early Access. Premiera tej survivalowej gry odbiła się szerokim echem, ba! O skali sukcesu niech świadczy to, że w momencie debiutu serwery Steama nie wytrzymały naporu graczy.

Deweloperzy ze studia Endnight Games mają ambitne plany wobec swojego dzieła, więc gracze mogą spodziewać się nowości, co zresztą już się dzieje – najnowszy hotfix wprowadził pożądaną opcję do Sons of the Forest. To dopiero przedsmak tego, co nas czeka.

Twórcy Sons of the Forest odpowiadają na pytania

Internauci zorganizowali Q&A, w którym zapytali twórców o dalsze plany wobec Sons of the Forest. Padło kilka interesujących konkretów:


  • Kelvin "zmądrzeje". Jednym z priorytetów jest poprawienie sztucznej inteligencji naszego kompana. To było do przewidzenia, bowiem Kelvin stał się memem za sprawą swoich uroczych błędów (niektórzy się tym nie przejmują i tworzą całe "armie Kelvinów")
  • To samo Virginia, czyli kobieta-mutant, którą możemy zwerbować, by walczyła po naszej stronie. Twórcy chcą sprawić, by Virginia wykazywała się większą odwagą w starciach. Mowa o czymś w rodzaju punktów odwagi, który będzie powiązany z liczbą zabitych wrogów.
  • Jedno z pytań porusza kwestię narzędzi, które nie pojawiły się jak dotąd w Sons of the Forest. Mowa np. o goglach noktowizyjnych, panelach słonecznych czy ładowarkach do baterii. Deweloper lakonicznie odpowiada, że pewne rzeczy będą wprowadzane stopniowo.
  • Spytani o konsolowy port Sons of the Forest nie ukrywają ekscytacji, ale aktualnie jest za wcześnie, by mówić o konkretach.
  • Istnieją plany (jakkolwiek dziwnie to zabrzmi) urozmaicenia życia kanibali.
  • Sons of the Forest otrzyma bardziej rozbudowany system gotowania.
  • Czy w grze pojawią się wilki i niedźwiedzie? Raczej nie, ale w planach są inne zwierzęta.
  • I oczywiście nowe przedmioty do wytworzenia.
  • A także więcej przerywników filmowych.

To dopiero Early Access

Pamiętajmy, że Sons of the Forest spędzi w Early Access 6-8 miesięcy, więc nowości będą dodawane stopniowo.

Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.