Sezon 1 w Diablo 4 nadciąga. Blizzard zaznacza: "musisz zrobić nową postać"
Diablo 4 celuje w model gry-usługi. Główną atrakcją mają być sezony, a tak się składa, że pierwszy z nich rozpocznie się niebawem. Twórcy przypominają, że na potrzeby każdego sezonu gracze muszą stworzyć nową postać.
Premiera Diablo 4 już za nami. Pomału lecz konsekwentnie zbliżamy się do momentu rozpoczęcia pierwszego sezonu. Blizzard postanowił dać graczom trochę czasu na obycie się z kampanią fabularną i tajnikami rozgrywki; pierwszy sezon nadejdzie w połowie lipca 2023 r.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Sezony w Diablo 4 – najważniejsze informacje
- Sezon 1 w Diablo 4 rozpocznie się w drugiej połowie lipca (aktualnie nie znamy konkretnej daty)
- Planuje się 4 sezony na 12 miesięcy.
- Każdy sezon ma swoje postępy sezonowe, który zaowocuje nagrodami i postępem w ramach karnetu bojowego. W Diablo 4 nie ma sposobu na przyspieszenie postępów sezonowych.
- Każdy sezon dostarczy nowe wyzwania, postacie (nie chodzi o grywalne klasy), ogólne usprawnienia, legendarne aspekty, nowe funkcje rozgrywki i wiele więcej.
Dodatkowo przedstawiciel Blizzarda przypomniał o jednej, ale to bardzo ważnej rzeczy.
Każdy sezon to nowa postać w Diablo 4
Rod Fergusson, nadzorujący rozwój marki Diablo, wykazuje się dużą aktywnością w mediach społecznościowych i często odpowiada na pytania. Internauta, który nie brał nigdy udziału w rozgrywce sezonowej w Diablo, zapytał, jak wygląda kwestia naszych postaci.
Jeśli chcemy uzyskać dostęp do zadań sezonowych i karnetu bojowego, musimy stworzyć nową, sezonową postać. Taką postacią możemy nawet ukończyć kampanię fabularną, co przełoży się na postępy w sezonie i karnecie bojowy. Kiedy sezon dobiegnie końca, zachowamy naszego bohater i będzie można grać nim dalej (ale nie w ramach kolejnego sezonu – wracamy do punktu wyjścia).
Diablo 4 rozbija bank, podobnie jak Diablo Immortal
Diablo 4 nie potrzebowało wiele czasu, by stać się najszybciej sprzedającą się grą w historii Blizzarda. Wyniki sprzedażowe robią wrażenie: 666 mln dolarów w ciągu pierwszych czterech dni. Dla porównania: Diablo Immortal zarobiło ponad 500 mln dolarów w ciągu pierwszego roku istnienia.
Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii