Diablo 4 i "szatańskie" zarobki. Blizzard bogatszy o 666 mln dolarów

Diablo 4 potrzebowało pięciu dni, by zarobić 666 mln dolarów – tak wynika z informacji podanej przez szefa Blizzarda. Liczby i statystyki potwierdzają, że mamy do czynienia z piekielnie udaną premierą.

Diablo 4
Diablo 4
Źródło zdjęć: © YouTube

Jak "umierać", to tylko z Megan Fox, a jak zarabiać, to piekielnie duże pieniądze. Premiera Diablo 4 za nami i z obozu Blizzarda spływają konkretne liczby. W ciągu pierwszych czterech dni – licząc od 2 czerwca, czyli dnia, kiedy "preorderowcy" otrzymali wcześniejszy dostęp – gracze rozegrali łącznie 93 mln godzin (10 tysięcy dni).

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Blizzard rozbija bank

Teraz Blizzard komentuje "właściwą" premierę Diablo 4, która odbyła się 6 czerwca (6.06). Jeśli niepokoi was nadmiar "szóstek", to lepiej zapnijcie pasy. Poniższe liczby mogą być szokujące dla osób zmagających się z heksakosjoiheksekontaheksafobią.

Diablo 4 zgarnia ponad 666 mln dolarów

W ciągu pięciu dni od premiery Diablo 4 osiąga sprzedaż przekraczającą 666 mln dolarów. Pozostałe liczby również robią wrażenie:

  • gracze zabili 276 mld demonów;
  • ginąc przy tym łącznie 317 mln razy;
  • "Rzeźnik" zabił 5,8 mln graczy;
  • W starciach PvP zginęło 430 tys. graczy;
  • Diablo 4 jest numerem 1 na Twitchu od 1 do 9 czerwca.
  • Najczęściej wybieraną klasą jest czarodziej.

To dopiero początek. Blizzard już pracuje nad DLC

Sieciowy model rozgrywki w Diablo 4 zaowocuje sezonami, a pierwszy z nich rozpocznie się w drugiej połowie lipca. Blizzard na tym nie poprzestaje i równolegle trwają prace nad pełnoprawnymi rozszerzeniami. Aktualnie jest mowa o dwóch DLC do Diablo 4.

Diablo 4: platformy i wymagania

Diablo 4 jest dostępne na PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One oraz Xbox Series X|S i oferuje crossplay. Czy ta piekielna gra spali waszego peceta? Wymagania sprzętowe Diablo 4 nie są wygórowane. Niemniej przed rozpoczęciem przygody w Sanktuarium warto zadbać zainstalować odpowiednie sterowniki.

Jeśli chodzi o kondycję serwerów, to pojawiały się przejściowe problemy, aczkolwiek w ogólnym rozrachunku jest bardzo stabilnie. Pierwsi gracze już dawno wbili maksymalny, 100 lvl.

Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.