Payday 3 potwierdzone. Gra właśnie dostała solidny zastrzyk gotówki
To nietypowa sytuacja bo nie otrzymaliśmy zwiastuna, a informację od wydawcy, którzy zamierza doinwestować produkcję. I to niemałą kwotą.
50 milionów euro zamierza wyłożyć na grę "Payday 3" Koch Media. Pieniądze zostaną przeznaczone nie tylko na samą produkcję tytułu, ale również jej promocję. Wydawca twierdzi, że zamierza wspierać grę przez 18 miesięcy od jej premiery.
Starbreeze, studio odpowiedzialne za pierwszą i drugą część "Payday" wpadło w kłopoty finansowe w 2018 r. Firma stanęła na skraju bankructwa po totalnej klapie, jaką były autorskie gogle VR oraz gra "Overkill's The Walking Dead". Studio przeszło jednak gruntowną restrukturyzację, sprzedało część podległych jej działów i powoli wychodzi na prostą.
Nowym rozdaniem ma być "Payday 3", którego premiera przewidywana jest na 2023 r. Gra ma trafić na konsole nowej generacji oraz pecety. Starbreeze stawia zatem na pewniaka. Pierwsza i druga część "Payday" rozeszła się bowiem w łącznym nakładzie 28 milionów sztuk, a fani dopytywali o "trójkę" od dawna.
O tym jak popularną grą jest "Payday" może zaświadczyć fakt, że "dwójka", wydana osiem lat temu, nadal jest przez twórców wspierana. Starbreeze w marcu opublikowało dodatek "Dragon Pack". Ze statystyk Steama wynika, że w "Payday 2" codziennie gra przeszło 29 tys. osób.