Oto moc DLSS 3.0. Już działa w Dying Light 2

Jak spotęgować wrażenia z rozgrywki w Dying Light 2? Z odpowiedzią przychodzi technologia NVIDIA DLSS 3.0, która sprawia, że notujemy gigantyczny wzrost wydajności. Oto próbka możliwości tej zabawki.

Dying Light 2
Dying Light 2
Źródło zdjęć: © Techland

14.02.2023 10:26

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Seria Dying Light ma się dobrze, a nawet bardzo dobrze. Techland pochwalił się niedawno wynikami sprzedaży obu gier: franczyza rozeszła się do tej pory w liczbie 30 mln sprzedanych egzemplarzy, więc twórców nie trzeba zachęcać do dalszego wspierania swoich produkcji.

Tak więc Dying Light 2 otrzymało niedawno kolejną aktualizację (1.9.0), w której poza licznymi poprawkami i usprawnieniami rozgrywki, znalazło się również miejsce na DLSS 3.0.

Dying Light 2 z DLSS 3.0 to kolosalna różnica

Lista gier ze wsparciem DLSS 3.0 rośnie jak na drożdżach. Jeśli chodzi o polskie tytuły, to rzecz jasna kłania się Cyberpunk 2077, Wiedźmin 3, nadchodzące Witchfire oraz właśnie Dying Light 2. W praktyce wygląda to tak:

Widzimy więc kolosalny wzrost wydajności przy zachowaniu doskonałej jakości obrazu. To ma prawo się podobać. Jednak dla wielu graczy DLSS 3.0 jest aktualnie nieosiągalne, bowiem ta technologia jest zarezerwowana dla kart graficznych z rodziny NVIDIA GeForce RTX 4000.

Przyszłość Dying Light 2

Techland ma ambitne plany wobec Dying Light 2. Nie chodzi tylko o "rutynowe" aktualizacje, które pojawią się w najbliższych miesiącach; roadmapa obejmuje pełnoprawne DLC, które ma być znacznie większe od Bloody Ties. Data premiery? Dowiemy się w swoim czasie...

Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii

wiadomościdying light 2polskie gry
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.