Nowy gameplay polskiego Witchfire. Potwierdzono obsługę DLSS 3
Polskie studio The Astronauts, któremu przewodzi Adam Chmielarz, przypomina o nadchodzącej produkcji Witchfire. Nowy gameplay potwierdza obsługę DLSS 3.
Materiały z Witchfire co i raz wychodzą na światło dzienne. Pod względem długości może i nie są to spektakularne nagrania, ale nie można im dynamiki, co zresztą jest domeną tego tytułu.
Adam Chmielarz, przewodzący ekipie The Astronauts, zdecydował się na opóźnienie premiery, ponieważ kluczowy element gry został przeprojektowany. Chodzi o zmianę w strukturze świata gry: Witchfire stawia bardziej na "półotwarty świat", niż na areny.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Nowy materiał z Witchfire
Nowy zwiastun to kolejna dawka "zakazanej pogańskiej magii" w dynamicznym stylu. Ten krótki materiał to w istocie merytoryczny przegląd dostępnego arsenału broni oraz prezentacja ich możliwości. Szkarady i inne paskudztwa padają tak, że aż miło popatrzeć. Potwierdzono jednocześnie obsługę Nvidia DLSS 3, co zwiększy wydajność, tak istotną w strzelankach.
Witchfire – premiera i platformy
Witchfire ma zadebiutować na początku bieżącego roku. Niestety, nie wyznaczono jeszcze konkretnej daty premiery. Pewne jest to, że będzie to debiut w Early Accesie i początkowo wyłącznie na PC za pośrednictwem Epic Games Store. Być może bliżej premiery twórcy udostępnią nieco dłuższy fragment z rozgrywki. Byłoby miło.
Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii