Najbardziej dochodowe gry listopada. Spider-Man gorzej, Assassin's Creed lepiej niż zakładano

Firma SuperData, która zbiera i analizuje dane dotyczące m.in. rynku gier wideo, podzieliła się miesięcznym raportem. Na tapet tradycyjnie wzięto gry na PC, konsole oraz mobilki. Wyniki nieco zaskakują.

Assassin's Creed: Valhalla
Assassin's Creed: Valhalla
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

20.12.2020 | aktual.: 02.03.2022 22:46

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

W kategorii niespodzianki należy rozpatrywać dosyć niskie wyniki sprzedażowe "Marvel’s Spider-Man: Miles Morales". Najnowsza gra studia Insomniac Fames miała rozejść się w nakładzie 663 tys. sztuk. Dla porównania – "Marvel's Spider-Man" zadebiutował spektakularną liczbą 2,2 mln sprzedanych kopii. Dodajmy, że hit z 2018 r. trafił tylko na PlayStation 4, podczas gdy jego następca na PS4 i PS5.

Odwrotną sytuację zalicza z kolei Ubisoft. "Assassin's Creed Valhalla" znalazła 1,7 mln właścicieli. To z kolei dwukrotnie większy wynik od tego, który wykręciła poprzedniczka – "Odyseja". Trzeba jednak zaznaczyć, że gra Ubisoftu trafiła nie tylko na konsole, ale również pecety.

Ale ani "Valhalla" ani "Miles Morales" nie były największymi hitami sprzedażowym minionego miesiąca. Liderem zestawienia konsolowego zostało "Call of Duty: Black Ops Cold War", które znalazło 5,7 mln nabywców. Na podium znalazły się również "NBA 2K21" oraz "Watch Dogs: Legion".

Na pecetach rządził "World of Warcraft". Wszystko za sprawą dodatku "Shadowlands", który miał w sumie rozejść się w 3,7 mln egzemplarzy. Podium dzieli z "League of Legends" oraz "Dungeon Fighter Online".

Wśród gier mobilnych rządzą: "Free Fire", "Pokemon Go" oraz Roblox.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Komentarze (4)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.