Jak to dobrze, że świetne gry się sprzedają. Little Nightmares 2 z imponującym wynikiem

Jak to dobrze, że świetne gry się sprzedają. Little Nightmares 2 z imponującym wynikiem
Adam Bednarek

12.03.2021 10:19

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Imponującym, bo Little Nightmares 2 dobicie do wyniku jedynki miesiąc, podczas gdy pierwsza część na przekroczenie magicznej bariery czekała aż 16 miesięcy.

Magiczna bariera to rzecz jasna milion sprzedanych egzemplarzy. "Little Nightmares 2" potrzebowało miesiąca, by trafić do tak licznego grona odbiorców. 

Mamy więc kolejny po "Valheim" i "Loop Hero" niezależny sprzedażowy hit 2021.

Oczywiście bezpośredniego porównania szczególnie do tej pierwszej produkcji nie ma.

Przekroczenie bariery 1 miliona sprzedanych kopii gry zajęło "Valheim" raptem dwa tygodnie. A i "Loop Hero" może być szybkie, bowiem już po tygodniu znalazło się 500 tysięcy nabywców - co wcale mnie zresztą nie dziwi

Takie porównania są intrygujące, choć trzeba brać pod uwagę, że zestawiam zupełnie różne gry, na dodatek "Little Nightmares 2" miało trochę łatwiej, bo dostępne jest na większej liczbie platform. 

Nie zmienia to jednak faktu, że kolejna wysoko oceniana gra jest komercyjnym sukcesem. A Dominik nie miał wątpliwości, że "Little Nightmares 2" na uznanie zasługuje: 

Około 6-8 godzin, które zajmuje przejście "Little Nightmares 2" (praktycznie dwa razy więcej niż w przypadku pierwszej części), to satysfakcjonująca i niepozostawiająca miejsca na monotonię mieszanka akcji, eksploracji i zagadek logicznych. Coś godnego westchnienia zachwytu czeka tu na niemal każdej planszy. Ciężko powstrzymać się od trzaskania screenshotów co kilka minut

Ciekawe, czy dobre przyjęcie i świetna sprzedaż będzie oznaczać, że już wkrótce usłyszymy coś na temat… "Little Nightmares 3"? 

Źródło artykułu:Polygamia.pl