Jak to dobrze, że świetne gry się sprzedają. Little Nightmares 2 z imponującym wynikiem

Imponującym, bo Little Nightmares 2 dobicie do wyniku jedynki miesiąc, podczas gdy pierwsza część na przekroczenie magicznej bariery czekała aż 16 miesięcy.

Jak to dobrze, że świetne gry się sprzedają. Little Nightmares 2 z imponującym wynikiem
Adam Bednarek

Magiczna bariera to rzecz jasna milion sprzedanych egzemplarzy. "Little Nightmares 2" potrzebowało miesiąca, by trafić do tak licznego grona odbiorców. 

Mamy więc kolejny po "Valheim" i "Loop Hero" niezależny sprzedażowy hit 2021.

Oczywiście bezpośredniego porównania szczególnie do tej pierwszej produkcji nie ma.

Przekroczenie bariery 1 miliona sprzedanych kopii gry zajęło "Valheim" raptem dwa tygodnie. A i "Loop Hero" może być szybkie, bowiem już po tygodniu znalazło się 500 tysięcy nabywców - co wcale mnie zresztą nie dziwi

Takie porównania są intrygujące, choć trzeba brać pod uwagę, że zestawiam zupełnie różne gry, na dodatek "Little Nightmares 2" miało trochę łatwiej, bo dostępne jest na większej liczbie platform. 

Nie zmienia to jednak faktu, że kolejna wysoko oceniana gra jest komercyjnym sukcesem. A Dominik nie miał wątpliwości, że "Little Nightmares 2" na uznanie zasługuje: 

Około 6-8 godzin, które zajmuje przejście "Little Nightmares 2" (praktycznie dwa razy więcej niż w przypadku pierwszej części), to satysfakcjonująca i niepozostawiająca miejsca na monotonię mieszanka akcji, eksploracji i zagadek logicznych. Coś godnego westchnienia zachwytu czeka tu na niemal każdej planszy. Ciężko powstrzymać się od trzaskania screenshotów co kilka minut

Ciekawe, czy dobre przyjęcie i świetna sprzedaż będzie oznaczać, że już wkrótce usłyszymy coś na temat… "Little Nightmares 3"? 

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.