Hello Games nie zna litości. Ileż można rozwijać ten No Man's Sky? Oto "Prisms"

No Man's Sky Prisms - tak nazywa się nowa aktualizacja, przenosząca graczy do wersji 3.5. Zmienia się sporo, szczególnie pod względem gigabajtów - nawet 13,861 GB na PS4. Zwiastun prezentuje się być może lepiej nawet niż oryginalna zapowiedź gry.

Hello Games nie zna litości. Ileż można rozwijać ten No Man's Sky? Oto "Prisms"
Źródło zdjęć: © Hello Games
Arkadiusz Stando

Twórcy No Man's Sky nie osiedli na laurach. Pomimo, że ich produkcja wygląda naprawdę nieźle już od co najmniej 2-3 lat, to wciąż ją rozwijają. Przypomnijmy, że premiera gry odbyła się 10 sierpnia 2016 roku w Europie, a dzień wcześniej w Ameryce Północnej. Najpierw była dostępna jedynie na PS4. Dwa dni później gra trafiła już na PC, a dopiero w 2018 roku zadebiutowała na konsolach Xbox.

Borykała się z wieloma problemami, bowiem wydano ją o wiele za wcześnie. Składało się na to wiele czynników, ale oczywiście jak to w tej branży bywa - głównym była presja ze strony inwestorów. Oceny i odpowiedź środowiska były fatalne. Ale deweloperzy nie usiedli i nie rozpłakali się, a wzięli się do roboty i zrobili z No Man's Sky prawdziwego zabijacza czasu. Co więcej, w tym roku dostaliśmy właśnie trzecią dużą aktualizację. A dopiero mamy czerwiec.

Niewątpliwie twórcom wielkich gier jest teraz wstyd a może nawet łapią się za głowę i zadają sobie pytanie: jak oni mogą tak robić? Mam nadzieję, że tak jest, bo to już trzecia duża aktualizacja w tym roku. Gracze, Hello Games należy się ogromny szacunek.

Teraz wygląda jak zupełnie gra i nie przestaje się rozwijać - oto No Man's Sky Prisms

Chociaż niedawno zaktualizowano grę do wersji "next-genowej", co przyniosło znacznie lepsze tekstury, rozszerzyło multiplayer o większa liczbę graczy i tak dalej, to teraz pojawiła się kolejna paczka graficznych ulepszeń. Oprócz szeregu nowości upiększających grę, rozszerzono także możliwości posiadania własnych zwierzaków. Teraz można przygarnąć nawet te latające, ale nowości jest oczywiście więcej.

No Mans Sky Prisms Trailer

Prisms to także poprawa pod względem wydajności gry bowiem wreszcie pojawia się pełne wsparcie dla rozwiązania Nvidia DLSS. W wersji na PC oraz konsole nowej generacji i Xbox One uruchomiono także SSR (Screen space reflections). Jest tego naprawdę dużo więc najlepiej po prostu obejrzyjcie zwiastun, chociaż lepiej streścił to Sean Murray, twórca gry.

Więcej informacji możecie znaleźć na stronie gry.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.