Od teraz w No Man's Sky można mieć zwierzątko, bo czemu nie
Hello Games kontynuuje rozwijanie gry, wprowadzając jeszcze jedną dużą nowość. Tym razem gracze mogą zacząć ujarzmiać i korzystać ze wsparcia zamieszkujących obce światy zwierząt.
Najnowsze uaktualnienie do "No Man's Sky", które daje grze wersję 3.2, wprowadza poza jak zawsze poprawkami błędów i rozmaitymi usprawnieniami jedną dużą nowość. "Companions", bo tak nazwany został patch, czyli towarzyszy.
Towarzyszami gracza mogą od tego uaktualnienia zostać wszystkie spotykane w grze zwierzęta. Gracz może ujarzmiać dzikich mieszkańców obcych planet, nawiązywać z nimi więzi, a nawet parować je i doprowadzać do pojawienia się potomstwa.
Każde zwierzę, z którym gracz nawiąże kontakt, będzie mogło transmitować do niego swoje myśli za pomocą połączenia neuralnego. Zwierzęta cechują się unikatowymi cechami osobowości i mogą służyć nie tylko jako towarzysze zabawy, ale też dostarczać bardzo praktycznego wsparcia w kosmicznych przygodach.
Nowy towarzysz może więc pomóc graczowi w skanowaniu zasobów, oznaczaniu niebezpieczeństw, polowaniu na wrogie stworzenia, lokalizowaniu budynków, wykopywaniu skarbów czy górnictwie.
Własnemu zwierzątku (albo nawet sześciu, bo tyle naraz można mieć) nadać można dodatkowo unikatowy wygląd dzięki zestawowi funkcjonalnych i ozdobnych akcesoriów. Każde można oczywiście również samodzielnie nazwać.
Poza tym nowe uaktualnienie wprowadza usprawnienie sterowania na padzie i dodatkowe usprawnienia w systemie dzikich stworzeń.
Patch 3.2 do "No Man's Sky" jest dostępny do ściągnięcia od teraz na wszystkich platformach.