Epizod trzeci do Half-Life’a 2 nigdy nie powstał, bo…

Tym razem obędzie się bez gdybania, ponieważ głos w tej sprawie postanowiło zabrać samo Valve.

Epizod trzeci do Half-Life’a 2 nigdy nie powstał, bo…
Bartosz Witoszka

25.03.2020 | aktual.: 27.03.2020 00:49

Jako, że Valve i Half-Life są teraz na fali, coraz więcej pracowników firmy jest skłonnych udzielać wywiadów i wypowiadać się publicznie o samej produkcji, ale też polityce jednego z najważniejszych przedsiębiorstw współczesnej branży gier wideo. Niedawno wspominałem o Gabie Newellu, który wypowiadał się na temat przyszłości rozrywki oraz Epic Games Store’a i konkurencyjności między platformami.

Obraz

Wspominałem o tym we wczorajszym wpisie podsumowującym start “Alyx”, ale w Polygamijnej recenzji tego tytułu też poświęcono temu SPORO miejsca. Jak przyznaje Casali, bardzo szybko deweloperzy odkryli, że zaczęli robić to, na czym bardzo mocno przejechało się Telltale Games. Słowem: innowacyjność zwyciężyła, a kolejne prototypy epizodu trzeciego lądowały w koszu. W międzyczasie Valve opracowało nową wersję swojego nowego silnika, co również przyczyniło się do zepchnięcia zakończenia historii Gordon Freemana na dalszy tor. Ostatecznie wszystko skończyło się tym, że deweloperzy zaczęli pracę nad spin-offem, który ponownie wyznaczy nowe standardy, ale tym razem w tworzeniu gier z myślą o wirtualnej rzeczywistości.

I tak oto kolejna zagadka Wszechświata została rozwiązana, a świat stał się piękniejszym miejscem (czy coś).

Bartek Witoszka

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościvalvehalf-life
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.