A jak wyglądał listopad w branży gier wideo?

Trochę porażek i spora przewaga konsol.

A jak wyglądał listopad w branży gier wideo?
Joanna Pamięta - Borkowska

Agencja SuperData podsumowała listopadową sprzedaż gier wideo na całym świecie. Zaznaczam, że zestawienie dotyczy sprzedaży cyfrowej.

A oto listopadowy ranking:

Konsole:

  1. Red Dead Redemption 2
  2. FIFA 19
  3. Call of Duty: Black Ops 4
  4. Fortnite
  5. Fallout 76
  6. Battlefield V
  7. NBA 2K19
  8. Grand Theft Auto V
  9. Madden NFL 19
  10. Assassin's Creed Odyssey

PC:

  1. League of Legends
  2. Dungeon Fighter Online
  3. Crossfire
  4. Fortnite
  5. Battlefield V
  6. PUBG
  7. The Sims 4
  8. World of Tanks
  9. Counter-Strike: Global Offensive
  10. Dota 2

Gry na urządzenia mobilne:

  1. Pokemon GO
  2. Honour of Kings
  3. Candy Crush Saga
  4. Monster Strike
  5. Clash of Clans
  6. Fate/Grand Order
  7. Puzzle & Dragons
  8. Knives Out
  9. Clash Royale
  10. Toon Blast

W ciągu tego miesiąca wydano na gry 9,05 miliarda dolarów (odrobinę mniej niż rok temu). Spadek ten spowodowany był premierą Call of Duty: Black Ops 4 w październiku. W przypadku gier mobilnych i PC odnotowano spadek sprzedaży o 5 %, podczas gdy w przypadku konsol nastąpił wzrost o 13 %, zapewne za sprawą Fortnite i Red Dead Redemption 2.

Najgłośniejsze nowości listopada, czyli Battlefield V oraz Fallout 76, nie mogą pochwalić się dobrą sprzedażą - wyniosła ona kolejno 1,9 miliona egzemplarzy i 1,4 miliona, czyli znacznie mniej niż to miało miejsce w przypadku poprzednich części serii. Za to lepiej niż przewidywano wypadły wyniki Rainbow Six: Siege.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościpodsumowaniesprzedaż
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.