Wraz z rozwojem People Can Fly rośnie szansa na Bulletstorma 2

CEO People Can Fly - Sebastian Wojciechowski - podkreśla, że jego firma chciałaby kiedyś wrócić do "Bullestorma". Wraz ze zwiększeniem i rozwijaniem się warszawskiego developera szanse na to rosną.

Bulletstorm
Bulletstorm

W rozmowie z serwisem GameRant Sebastian Wojciechowski odniósł się do gry "Bulletstorm". Ten wydany w 2011 roku zręcznościowy shooter zdobył wierne grono fanów i wyróżniał się na rynku ciekawym pomysłem na rozgrywkę (nastawianie na tricki). Niestety, nie poszła za tym sprzedaż i do dziś pamiętamy niezadowolenie Epica (który był wydawcą gry) ze sprzedaży.

Pamiętamy też jednak o samym Bulletstormie i pamięta o nim PCF. Firma posiada do gry pełne prawa, stąd w kwietniu 2017 udało się wydać remaster gry na PC, Xboksa One i PS4. A co z ewentualną kontynuacją? Tutaj Wojciechowski upatruje przyszłości w samodzielnym wydaniu gry przez developera.

Jak wiemy już od końca zeszłego roku, PCF pracuje aktualnie nad dwiema nowymi grami (poza wydanym już "Outriders"). "Project Gemini" dla Square Enix i "Project Dagger" dla Take-Two (obie to oczywiście nazwy kodowe). O grach tych nic na razie nie wiadomo, ale kolejne produkty dobrze wróżą potencjalnym kolejnym planom firmy.

Podobnie jest z jej rozrastaniem się. Pod koniec kwietnia PCF ogłosiło przejęcie amerykańskiego developera Phosphor Games, przekształconego w People Can Fly Chicago. Łącznie warszawska spółka ma już oddziały w siedmiu różnych miejscach. 

Wszystko to sprawia, że perspektywa powstania "Bulletstorma 2" i wydania gry własnym nakładem People Can Fly staje się coraz bliższa.

Zdecydowanie, wraz z rozrastaniem się firmy i pojawianiem się w niej nowych zespołów łatwiej będzie kiedyś wrócić do tego IP.

Powiedział Wojciechowski. Obyśmy dożyli!

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.