W tym poczujesz każdą ranę Asasyna. Szybko nauczysz się unikać ciosów
Ubisoft ujawnił oficjalną koszulkę Assassin's Creed Mirage. Główną jej cechą nie są jednak walory estetyczne - ten gadżet pozwoli graczom poczuć się jak główny bohater i to dosłownie. Gdy otrzymamy obrażenia w rozgrywce, poczujemy ból na własnej skórze.
17.07.2023 | aktual.: 17.07.2023 13:38
Ubisoft połączył siły z firmą OWO. Owocem tej współpracy jest dość nietypowy gadżet, a mianowicie koszulka nawiązująca do Assassin's Creed Mirage, jednak pod warstwą estetyczną znajdziemy intrygującą funkcję - dzięki niej poczujemy się jak protagonista nadchodzącej gry.
System opracowany przez OWO zagwarantuje niespotykane dotąd wrażenia. Jak czytamy w opisie produktu, "będziesz w stanie wyczuć swoje precyzyjne ruchy podczas eliminacji celów". Jest jedno "ale" i to dość mocno zaakcentowane - gdy nasi oponenci podejdą zbyt blisko, poczujemy tego konsekwencje. Bolesne konsekwencje.
Boli? Ma boleć!
Koszulka z technologią haptyczną sprawi, że poczujemy na własnej skórze czynniki środowiskowe takie jak wiatr i oczywiście obrażenia, np. rany od sztyletu. Na koszulce znajduje się 10 punktów, zaś intensywność doznań będziemy dostosowywać za pośrednictwem specjalnej aplikacji na telefonie.
Cena haptycznej koszulki Assassin's Creed Mirage
Gadżet wyceniono na 499 euro. Bateria starczy na 8 godzin rozgrywki. Waga to niespełna 600 gramów. Co istotne, koszulka jest kompatybilna z każdą platformą, na którą trafi Assassin's Creed Mirage. W zestawie, poza samą koszulką, znajdziemy również kod na grę, etui, kabel ładowania, podkładki żelowe (łącznie 20) i naturalnie specjalne urządzenie OWO.
Premiera Assassin's Creed Mirage
Na koniec przypomnijmy, że premiera Assassin's Creed Mirage odbędzie się 12 października 2023 r. Gra zmierza na PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S. Warto w tym miejscu dodać, że Ubisoft chce położyć większy nacisk na markę Assassin's Creed. Mówi się, że francuski gigant branży chce wydać 11 gier z tego uniwersum.
Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii