W alternatywnej rzeczywistości gramy właśnie w F‑Zero od twórców Burnouta

Na długo zanim EA zabiło Criterion Games, Nintendo zgłosiło się do zespołu z niecodzienną propozycją.

W alternatywnej rzeczywistości gramy właśnie w F-Zero od twórców Burnouta
marcindmjqtx

24.06.2015 | aktual.: 05.01.2016 15:01

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Był rok 2011, gdy Nintendo zapukało do Criterion Games z prośbą o stworzenie prezentacji nowej gry w serii F-Zero. Pomysł studia na tchnięcie nowego ducha w markę miałby towarzyszyć ujawnieniu Wii U na E3 w tym samym roku. Niestety, zespół pracował wówczas pełną parą nad Need for Speed: Most Wanted i musiał Wielkiemu N odmówić. Szkoda?

Od złożenia propozycji minęły cztery lata. Wii U cienko przędzie, nowego F-Zero nie ma horyzoncie (jest za to Fast Racing Neo), a Criterion jest cieniem samego siebie sprzed lat. Studio opuścili jego założyciele, dwa lata temu trzon zespołu zredukowano do 16 osób, a zapowiedziana na E3 2014 gra o sportach ekstremalnych zapadła się pod ziemię. Możemy pomarzyć, że F-Zero polane sosem z Burnouta zupełnie by koleje losu zmieniło.

[Źródło: Nintendo Life]

Piotr Bajda

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościnintendowii u
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.