Zmien skórke
Logo Polygamii

Twórcy Anthema zdradzają, czym różnić ma się beta od pełnej wersji

Proponują też ciekawą formę mikropłatności

Jeżeli posiadacie subskrypcję EA Access bądź Origin Access, już w najbliższy piątek będzie pierwsza okazja, by zagrać w demo Anthema. Jak to zwykle przy takiej okazji, pojawiło się trochę nowych informacji na temat gry. Przede wszystkim Mark Darrah (jeden z producentów gry) wskazał, czym wersja testowa będzie różnić się od oryginału. Przede wszystkim w pełnej wersji pojawi się aż sześć poziomów trudności. Beta zostanie przy tym ustawiona raczej na któryś z niższych. Wszystko dlatego, że nie będzie zawierać samouczków.

W grze oczywiście będzie też trochę błędów spowodowanych brakiem ostatecznego szlifu, a ekonomia będzie finalnie wyglądać nieco inaczej. Zapewne przez mikropłatności, które rzekomo mają być być dość skromne. Z opisu wynika, że całość została skonstruowana podobnie jak w Battlefieldzie V. Również tutaj mamy dwie waluty – Monety i Kryształy. Za pierwsze, zdobywane podczas rozgrywki kupimy przede wszystkim przedmioty rzeczywiście mające wpływ na rozgrywkę.

Kryształy wydobędziemy natomiast drążąc zawartość kart płatniczych (zapewne drobne ich ilości wpadną też do naszej kiesy podczas rozgrywki). Służyć będą jednak wyłącznie do zakupu wszelkiej kosmetyki. Tu BioWare planuje jednak drobne rozwinięcie systemu, jaki funkcjonuje w shooterze DICE. Wszelkie skórki będą bowiem wymagały uiszczenia opłaty w obu opisanych walutach. Nie będzie się zatem dało wejść z marszu i wykupić wszystkiego. Co jest w sumie drobną rewolucją, bo teoretycznie mikropłatności miały przyspieszać zabawę leniwym. Nie wiadomo jeszcze czy opłata w monetach będzie duża, ale cel jest jeden – zmuszenie graczy do spędzania czasu. Poza tym zabraknie raczej innych płatnych dodatków.

Mniej przyjemna sprawa to fakt, że Xbox One X oraz PS4 Pro miały w teorii pozwalać na zabawę w 4k, a powoli przestają już wystarczać do 1080p i 60 fps. BioWare zapowiada, że gra nie będzie działać w takim trybie, bo twórcy wolą wykorzystać większą moc konsol do zaoferowania jak najlepszej oprawy. Prawdopodobnie nie oznacza to, że będziemy skazani nagle na 30 klatek.

Krzysztof Kempski

Więcej na temat:

5
Dodaj komentarz

Zaloguj się by skomentować
4 Komentarze
1 Odpowiedzi
4 Obserwujący
 
Najpopularniejszy komentarz
Najpopularniejsza dyskusja
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
jakubek278
Użytkownik

Nie ma to, jak próbować usprawiedliwiać mikrotranzakcje w pełnych grach.
Największym szczytem w ostatnich latach jest wrzucanie ich PO PREAMIERZE, tylko aby recenzje nie wspominały o nich.

Bartosz Witoszka
Redaktor

W obecnym, bardzo szybkim, przepływie informacji nie ma to za bardzo znaczenia, bo i tak wszystkiego dowiadujemy się jeszcze na długo przed recenzjami 😉

mirek83
Użytkownik

Demo Anthem różni się od pełnej wersji tym, że na szczęście szybciej się kończy (oby).

madoc
Użytkownik

No dobra, ale tę kosmetykę można też kupić za grową walutę? Bo jak nie, to brzmi to dosyć komicznie – trzeba odblokować sobie możliwość wydania prawdziwych pieniędzy.

princefluff
Użytkownik

#nikogo

Popularne wpisy

Popularne Gry