Trwa Pixel Heaven 2020 online. Oto co znajdziecie w programie

Od 11 do 13 grudnia 2020 trwa festiwal gier Pixel Heavn & GCCE 2020. Z powodu pandemii koronawirusa tegoroczne wykłady, spotkania i relacje możecie śledzić na żywo w sieci. A warto, ponieważ tegoroczny program zapowiada się bardzo ciekawie.

Festiwal Pixel Heaven - zdjęcie archiwalne
Festiwal Pixel Heaven - zdjęcie archiwalne
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Festiwal Pixel Heavn 2020 rozpoczął się już 11 grudnia, imprezę rozpoczęło spotkanie z ekipą LOADING...! na panelu pod tytułem "Strzelaj - ja chodzę. Czyli stary dobry co-op". Jednak przez weekend również nie zabraknie ciekawych atrakcji. Poniżej znajdujecie pełen plan tegorocznych targów. 

ONLINE.PIXELHEAVENFEST.COM - sobota, 12.12.20

  • 12.00 ROZPOCZĘCIE DRUGIEGO DNIA
  • 12.30 KSIĄŻKA LUB KOMIKS JAKO PODSTAWA SCENARIUSZA GRY - JAK ZDOBYĆ PRAWA? Prelengat: Krzysztof Czyżewski, wspólnik, adwokat, Czyżewscy Kancelaria Adwokacka
  • 14.00 ALEX MEETS... MICZ! Rozmowa dwóch weteranów polskiej prasy growej. Aleksy "Alex" Uchański & Piotr "Micz" Mańkowski
  • 16.00 Q&A: LUCJAN WENCEL Polak z Doliny Krzemowej, który wprowadził Atari do Polski, tworzył hitowe gry i planuje kolejny projekt; Moderator: Piotr Mańkowski, redaktor naczelny, magazyn PIXEL
  • 17.30 Q&A: JOHN CUTTER (EN) Producent takich tytułów jak "Defender of the Crown" czy "Betrayal at Krondor"! Rozmowa będzie o Cinemaware, Dynamixie i nie tylko; Moderator: Piotr Mańkowski, redaktor naczelny, magazyn PIXEL
  • 19.00 CLASSIC BIG BOX SHOW! Po zeszłorocznej wystawie kolekcjonerskich pudełek z grami przyszedł czas na sequel. Tym razem pokażemy pełne wydania gier RPG - zarówno od SSI, jak i serii Ultima, a także pełne gadżetów edycje legendarnego Infocomu. Podczas prezentacji zaprezentujemy na żywo niezapomniane tytuły, a także porozmawiamy o ich powstaniu. Prowadzą: Piotr Mańkowski, Paweł Gawlikowski oraz Hubert Studniarek
  • 21.00 NA LUZIE: EMULACJA - MAGIA RETRO GRANIA Poprowadzą: Maciej Jarosz, Global Enterpreneurs

ONLINE.PIXELHEAVENFEST.COM - niedziela, 13.12.20

  • 12.30 ROZPOCZĘCIE DRUGIEGO DNIA13.00 Z GUMISIAMI PRZEZ ŚWIAT - KRÓTKA HISTORIA CYBERWŁAMAŃ Prelegent: Łukasz Jachowicz, ISEC
  • 14.00 CYBERPUNK 2020: POWRÓT DO TERAŹNIEJSZOŚCI O tym jak cyberpunkowe wizje sprzed dwudziestu kilku lat się nie sprawdziły. A także o tym, jak dziś wczorajszy cyberpunk jest dzisiejszym retro-sf. Wreszcie co fajnego dała nam gra Pondsmitha - poza CP2077 oczywiście. Na okrasę kilka smaczków dotyczących papierowego RPG, o którym znów zrobiło się głośno. Prelegent: Tomek Kreczmar
  • 15.00 APPLE - 45 LAT NIEZWYKŁEJ HISTORII Prelegent: Jacek Łupina, właściciel Apple Muzeum Polska
  • 17:00 Q&A: TRIP HAWKINS (EN) Założyciel firm Electronic Arts, The 3DO Company i Digital Chocolate. Był dyrektorem ds. strategii i marketingu w Apple Computer, skąd odszedł w 1982 roku, by założyć Electronic Arts. W roku 1991 uformował The 3DO Company. Moderator: Piotr Mańkowski, redaktor naczelny, magazyn PIXEL
  • 20.00 CEREMONIA PRZYZNANIA NAGRÓD PIXEL AWARDS EUROPE 2020 Prezentacja nominowanych gier i wręczenie nagród dla najlepszych produkcji prezentowanych podczas Festiwalu Pixel Heaven 2020.

Aby dołączyć do wydarzenia, należy odebrać wirtualny bilet na tej stronie.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.