Tego jeszcze nie grali. Bo dopiero zapowiedzieli - nowinki z PlayStation Experience

Nie wszystkie ogłoszenia na PSX były kalibru The Last of Us: Part II. Część mogła Wam umknąć, gdy płakaliście ze śmiechu widząc Knack 2...

Tego jeszcze nie grali. Bo dopiero zapowiedzieli -  nowinki z PlayStation Experience
Maciej Kowalik

05.12.2016 10:48

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Nie mam problemów z kolejnymi remasterami, ale zapowiedzi odgrzewania klasyków muszą być równoważone nowinkami, by wszystko miało sens. Dzięki Cthulhu, za tę ostatnią zapowiedź. Przynajmniej w kontekście weekendowej prezentacji, bo sam wciąż nie wiem jak czuję się z faktem, że The Last of Us dostanie sequel. Ale w tej sprawie w 100% ufam Naughty Dog. Zresztą w przypadku samodzielnego dodatku do Uncharted 4 jest tak samo.

Jednak to nie jedyne nowinki, które wypłynęły z weekendowego PlayStation Experience. I na szczęście nie mówię tu tylko o Knack 2 - sequelu gry, która miała być pokazem możliwości PS4, a ostatecznie została wyłącznie towarzyszącym konsoli Sony krok w krok żartem. Jest tyle marek, które japońska firma mogłaby kontynuować, a to właśnie przy nim zostanie dopisana "dwójka". Co nowego? Przede wszystkim... kooperacyjny multiplayer.

Knack 2 | PSX 2016 Reveal Trailer | PS4

¯\_(ツ)_/¯

Nex Machina od studia Housemarque. O tym, że developer, który wciąż na szczęście nie wyrósł z efekciarskich arcadeowych strzelanin pracuje nad czymś z Eugenem Jarvisem (Robotron, Defender, Smash TV) wiadomo było od jakiegoś czasu. Oto efekt tej kooperacji.

Nex Machina - PlayStation Experience 2016: Announcement Trailer | PS4

Nie mam wątpliwości, że Nex Machina zadowoli fanów gatunku. Ci goście tego nie zepsują. Tak jak nie zepsuli Super Stardust HD, Resoguna czy Alienation. Premiera w drugim kwartale przyszłego roku.

Marvel vs. Capcom: Infinite, które pogodziło internet. Bo z jednej strony plotki o "czwórce" i obrazki prezentujące rzekomo jej logo okazały się oczywiście zmyślone, ale z drugiej - jakby nie patrzeć dostaniemy nowe Marvel vs. Capcom. Choć tylko z walkami 2 na 2. Ale za to z jaką obsadą! No i z marvelowskimi Kamieniami Nieskończoności, które pozwolą wpływać na możliwości zawodników.

Marvel vs. Capcom: Infinite - PlayStation Experience 2016: Reveal Trailer | PS4

W informacjach o grze bardzo podkreślana jest jej otwartość na nowych graczy. Oby nie skończyło się to zawodem dla weteranów gatunku i serii, znanej z niesamowitego tempa i efektowności. Premiera pod koniec przyszłego roku. Na PC, PS4 i Xboksie One.

Starblood Arena na PSVR. Tytuł nie mógłby być nudniejszy, ale rozgrywka w tej sieciowej strzelaninie pachnie trochę Descentem. Naprawdę trochę.

Starblood Arena | PSX 2016 Reveal Trailer | PS VR

Premiera na wiosnę.

Dino Frontier na PSVR. Znowu dinozaury, ale tym razem nie survival. Przynajmniej nie taki typowy. Gracz wcieli się w zarządcę miasteczka rodem z dzikiego zachodu, które ma jednak tego pecha, że po tej wersji dzikiego zachodu ganiają dinozaury. Niektóre przyjazne. Inne... nieco mniej.

Dino Frontier - PlayStation Experience 2016: Announcement Trailer | PSVR

Na PlayStation Experience PS4 dopisano również do platform docelowych kilku dobrze zapowiadających się gier. Przykładem mogą być starcia wielkich kosmicznych okrętów wojennych - Dreadnaught, łączący RPG, "rogaliki" i karciankę sequel Hand of Fate, imprezowe Move or Die czy celująca w nostalgię za latami 90. strzelanina Strafe. Zapowiedziano też kolejne wydarzenie w Destiny. The Dawning.

Destiny: Rise of Iron - PlayStation Experience 2016: The Dawning Trailer | PS4

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.