Take-Two kupiło Codemasters

Nie tylko Microsoft wybrał się na zakupy. Take-Two weszło w posiadanie Codemasters, twórców serii Dirt czy F1.

Take-Two kupiło Codemasters
Adam Bednarek

10.11.2020 | aktual.: 02.03.2022 08:14

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Suma robi wrażenie: 980 mln dol. Plotki o tym, jakoby Take-Two miało chrapkę na Codemasters pojawiły się kilka dni temu. Teraz całą transakcję potwierdzono, a do finalizacji ma dojść w pierwszym kwartale 2021 roku. 

Szczegóły na temat przyszłej działalności Codemasters są rzecz jasna nieznane. Póki co wiemy jedynie, że kluczowe postaci ze studia pozostają na swoich stanowiskach. 

Dodajmy, że już wcześniej Take-Two było na zakupach. Przejęto Ruffian Games, które zostało przekształcone w Rockstar Dundee. Czy podobny los może spotkać Codemasters? 

Raczej nie, bo Ruffian Games to jednak nie ta liga. Na swoim koncie mają przeciętną grę "Crackdown 2", pomagali też przy "trójce", ale o niej wszyscy woleliby zapomnieć. Codemaster ze swoim dorobkiem zasługuje na większą niezależność. 

W ostatnich tygodniach głośno było o transferach Microsoftu. Gigant kupił w końcu Bethesdę, a z niedawnych pogłosek wynika, że ma ochotę też na japońskie studia

Wygląda więc na to, że gorący okres, jakim jest premiera nowy konsol, to też przetasowania na rynku wydawniczym. Ogromni i bogaci stają się jeszcze więksi, wchłaniając mniejsze podmioty. 

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościdirtcodemasters
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.