Star Wars: Squadrons z oficjalnymi wymaganiami sprzętowymi i wsparciem dla joysticków [Aktualizacja]

A już na dniach mamy zobaczyć, jak gra będzie wyglądać naprawdę.

Star Wars: Squadrons z oficjalnymi wymaganiami sprzętowymi i wsparciem dla joysticków [Aktualizacja]
Bartosz Witoszka
SKOMENTUJ

[Aktualizacja] Na oficjalnej stronie wydawcy zmieniono lekkiej zmiany doczekały się minimalnej i zalecane wymagania sprzętowe. Sprawa dotyczy procesorów i potrzebnego miejsca na dysku. Poniżej znajdują się uaktualnione wymagania sprzętowe.

Minimalne wymagania sprzętowe:

  • System operacyjny: Windows 10
  • Procesor: Intel i5-6600k lub Ryzen 3 1300X
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 660, AMD Radeon HD 7850 lub odpowiednik
  • Pamięć RAM: 8 GB
  • Dysk twardy: 40 GB
  • DirectX 11
  • Przepustowość łącza internetowego: 512 kb/s

Rekomendowane wymagania sprzętowe (minimalne, jeśli chodzi o VR):

  • System operacyjny: Windows 10
  • Procesor: Intel i7-7700 lub Ryzen 7 2700X
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 1060, AMD Radeon RX 480 lub odpowiednik
  • Pamięć RAM: 16 GB
  • Dysk twardy: 40 GB
  • DirectX 11
  • Przepustowość łącza internetowego: 512 kb/s

Rekomendowane wymagania sprzętowe dla VR:

  • System operacyjny: Windows 10
  • Procesor: Intel i7-7700 lub Ryzen 7 2700X
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 1070, AMD Radeon RX 570 lub odpowiednik
  • Pamięć RAM: 16 GB
  • Dysk twardy: 40 GB
  • DirectX 11
  • Przepustowość łącza internetowego: 512 kb/s

[Oryginalny wpis]

Jako 23-letni gracz mogę z czystym sumieniem napisać, że nigdy nie miałem okazji zagrać za pomocą czegoś tak ikonicznego dla tego medium (przywoływanego również w kontekście stereotypów) jak joystick. Jasne, słyszałem opowieści, widziałem w nielicznych salonach gier, oglądałem na filmach czy w animkach grających (hehe) na nostalgii, ale samemu nigdy nie miałem okazję po niego sięgnąć.

Star Wars: Squadrons – Official Reveal Trailer

Okazuje się, że przy okazji niedawno zapowiedzianego Star Wars: Squadrons oprócz standardowego sterowania padem bądź myszką i klawiaturą (nie zapominajmy też o wsparciu dla gogli VR, ale nie wiadomo na razie, w jaki sposób zostanie to rozwiązane), będzie można sterować również za pomocą omawianego na początku kontrolera. A przynajmniej tak twierdzi Ian S. Frazier, dyrektor studia EA Motive odpowiedzialnego za nowe Gwiezdne Wojny, który na Twitterze wspomniał, że będzie taka możliwość.

Na razie mowa jedynie o komputerach osobistych i zestawach typu HOTAS, czyli modelach kontrolerów bazujących na stosowanych w lotnictwie wojskowym systemie, który pozwala pilotowi na sterowania awioniką (wszelka elektronika znajdująca się na samolocie) czy uzbrojeniem, bez konieczności zdejmowania rąk z drążka i przepustnicy.

Joysticki tego typu podłączane do konsol i komputerów działają na tej samej zasadzie i możliwe, że coś podobnego zaoferuje nam Squadrons. W tym temacie zdecydowanie warto śledzić odbywające się w nocy z czwartku na piątek (1:00) EA Play, gdzie mamy zobaczyć pierwszy poważny materiał z rozgrywki.

Trzymamy za słowo, a tymczasem na stronie głównej gry pojawiły się minimalne i rekomendowane wymagania sprzętowe, w których uwzględniono gogle VR. Sama gra ma mieć premierę drugiego października i kosztować około 150 złotych.

Minimalne wymagania sprzętowe:

  • System operacyjny: Windows 10
  • Procesor: Intel i5-7600 lub Ryzen 3 1300X
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 660, AMD Radeon HD 7850 lub odpowiednik
  • Pamięć RAM: 8 GB
  • Dysk twardy: 30 GB
  • DirectX 11
  • Przepustowość łącza internetowego: 512 kb/s

Rekomendowane wymagania sprzętowe (minimalne, jeśli chodzi o VR):

  • System operacyjny: Windows 10
  • Procesor: Intel i7-7700 lub Ryzen 3 3200G
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 1060, AMD Radeon RX 480 lub odpowiednik
  • Pamięć RAM: 16 GB
  • Dysk twardy: 30 GB
  • DirectX 11
  • Przepustowość łącza internetowego: 512 kb/s

Rekomendowane wymagania sprzętowe dla VR:

  • System operacyjny: Windows 10
  • Procesor: Intel i7-7700 lub Ryzen 3 3200G
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 1070, AMD Radeon RX 570 lub odpowiednik
  • Pamięć RAM: 16 GB
  • Dysk twardy: 30 GB
  • DirectX 11
  • Przepustowość łącza internetowego: 512 kb/s

Bartek Witoszka

Wybrane dla Ciebie

Rebel Wolves potwierdza. Dawnwalker to ich debiutancka gra
Rebel Wolves potwierdza. Dawnwalker to ich debiutancka gra
Assassin's Creed Red to potężna inwestycja Ubisoftu. Jest przeciek
Assassin's Creed Red to potężna inwestycja Ubisoftu. Jest przeciek
DualSense V2 wycieka. Czyżby mocniejsza bateria?
DualSense V2 wycieka. Czyżby mocniejsza bateria?
Horizon Forbidden West na PC coraz bliżej. Nvidia wkracza do akcji
Horizon Forbidden West na PC coraz bliżej. Nvidia wkracza do akcji
Imponująca sprzedaż Cyberpunk 2077: Phantom Liberty. Liczby mówią wszystko
Imponująca sprzedaż Cyberpunk 2077: Phantom Liberty. Liczby mówią wszystko
Xbox Game Pass z mocnymi grami w styczniu. Potężne otwarcie roku
Xbox Game Pass z mocnymi grami w styczniu. Potężne otwarcie roku
Star Wars Outlaws: wycieka termin premiery. Ubisoft dementuje
Star Wars Outlaws: wycieka termin premiery. Ubisoft dementuje
PS5 rozbija bank. Imponujące wyniki sprzedaży
PS5 rozbija bank. Imponujące wyniki sprzedaży
The Day Before za niespełna tysiąc złotych. Nie, to nie żart
The Day Before za niespełna tysiąc złotych. Nie, to nie żart
Hakerzy ujawnili plany Insomniac Games. Sześć gier na liście
Hakerzy ujawnili plany Insomniac Games. Sześć gier na liście
PS5 Pro z własnym DLSS. Nieoficjalne doniesienia o planach Sony
PS5 Pro z własnym DLSS. Nieoficjalne doniesienia o planach Sony
Nie będzie The Last of Us Multiplayer. To już pewne
Nie będzie The Last of Us Multiplayer. To już pewne