Sprzedaż Far Cry: New Dawn i Crackdowna 3 jest słaba i to dobry sygnał

Sprzedaż Far Cry: New Dawn i Crackdowna 3 jest słaba i to dobry sygnał
Adam Piechota

18.02.2019 17:03

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Nie lubimy odcinania kuponów. Jednak.

Jest dobrze, moi drodzy. New Dawn uderzył w rynek brytyjski i w swoim pierwszym weekendzie sprzedał zaledwie 13% tego, co podstawowa „piątka”. To ogromna różnica. Ba, sprzedaż jest nawet słabsza niż w przypadku ostatniego (całkiem kreatywnego w moich oczach) spin-offa, czyli Primala, który „upierwotnił” mapkę z „czwórki” (tutaj 25%). Wy akurat wiecie, bo czytaliście recenzję Dominika, że postapokaliptyczny Far Cry to zaledwie siódma woda po kisielu, którą ratują głównie nadal świetne fundamenty gameplayowe całej marki.

Obraz

Jaki z tego wniosek? Pozytywny, wbrew pozorom. Umiemy przeczuć pismo nosem. Widzimy, że spin-off będzie szaleńczo podobny do pozycji, na której bazuje, a spóźniona o dekadę kontynuacja dawnego przeboju ma sporą szansę okazać się anachronicznym kupsztalem. Jasne, zaraz ktoś napisze, że potem przykładamy tę refleksję do kolejnych flagowych FPS-ów i cała nadzieja pryska. Jedna jaskółka wiosny nie czyni, ale branża i jej konsumenci powoli się zmieniają. Cóż, może wszyscy byli zbyt zajęci naprawdę darmowym (i ponoć szalenie satysfakcjonującym) Apexem?

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (14)
Zobacz także