Silent Hill 2 Remake coraz bliżej? Polacy szykują "coś wyjątkowego"
I aktualizują kartę gry na platformie Steam. Czy to oznacza, że studio Bloober Team chce w końcu podzielić się datą premiery Silent Hill 2 Remake? A może chodzi o inną markę? Przyjrzyjmy się najnowszym poszlakom.
Silent Hill 2 Remake został oficjalnie potwierdzony 19 października 2022 r. Za opracowanie uwspółcześnionej wersji kultowej gry odpowiadają "krakowscy mistrzowie horroru" z polskiego studia Bloober Team.Tworzenie nowej wersji klasycznego tytułu rodzi pytanie: czy remake będzie wierny oryginałowi? Deweloperzy zapewniają, że podchodzą do pierwowzoru z ogromnym szacunkiem.
Apetyt na Silent Hill 2 Remake pobudzają również ciepłe słowa Japończyków pod adresem polskiej firmy, której pracownicy mają "niesamowity talent". Wszystko to wygląda obiecująco, ale najważniejsze informacji brak - kiedy premiera Silent Hill 2 Remake? Dyskusja na ten temat ponownie rozgorzała za sprawą wpisu w mediach społecznościowych.
Bloober Team szykuje "coś wyjątkowego". Chodzi o Silent Hill?
Jedno jest pewne: Bloober Team coś szykuje, a więcej informacji otrzymamy wkrótce. Chyba że ktoś wcześniej odgadnie, o co tak naprawdę chodzi. Czy wkrótce otrzymamy datę premiery Silent Hill 2 Remake? W komunikacie widzimy wyraz "layer" (bez s), a przecież jedną ze sztandarowych marek polskiej firmy jest Layers of Fear. Może nadchodzi kolejna część tej serii? Może ekranizacja? Powyższa grafika wygląda bardzo filmowo, ale to nie jest najlepszy argument, bo najnowszą grę z tej serii można pomylić z filmem, zwłaszcza na mocniejszym sprzęcie. Dowód znajdziecie poniżej.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Aktualizacja karty Silent Hill 2 Remake na Steamie
Drugi trop jest równie ciekawy. Karta gry na Steamie jest ostatnio dość regularnie aktualizowana. Zmiany dotyczą dostępnych języków: usunięto portugalski, dodano zaś ukraiński i brazylijski, na co wskazuje SteamDB. Sama karta Silent Hill 2 na Steamie otrzymała najwyraźniej wsparcie dla osiągnięć (aktualnie jest ich 12). Dodajmy fakt, że niemalże równo rok temu oficjalnie zaprezentowano grę i momentalnie robi się ciekawie. Pozostaje śledzić poczynania polskiego studia Bloober Team oraz Konami.
Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii